וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון מתרסקת, ד'אנטוני: "שיחקנו חרא". מלו: "נמצא לזה פתרון"

הרוקטס תבוסה שלישית והפסד חמישי ב-6 משחקים, המאמן: "איבדנו את הגאווה". מלו: "אני פה כדי לוודא שלא נתפרק"

יוסטון היתה קרובה מאוד להעפלה לגמר ה-NBA בעונה שעברה אחרי ניצחון חוץ בסדרת גמר המערב מול גולדן סטייט. אלא שאז כריס פול נפצע, הסדרה התפספסה למרות עונה אדירה הקבוצה ביצעה שידוד מערכות בקיץ כשהעבירה את טרבור אריזה וריאן אנדרסון לפיניקס וצירפה את כרמלו אנתוני המושמץ שמוכיח העונה שהוא ראוי לכל מילת ביקורת נגדו.

הלילה (בין שלישי לרביעי) נחלו הרוקטס נטולי הארדן הפצוע עוד תבוסה ביתית, הפעם מול פורטלנד ב-19 הפרש והם במקום האחרון במערב בצמוד לפיניקס עם מאזן עגום של 5:1. יוסטון כבר השוותה את המאזן של כל העונה שעברה עם שלושה הפסדים בלפחות 15 הפרש והיא אפילו לא נותנת פייט במשחקים שלה. אחת הסיבות המובהקות לכך מעבר לחיסרון של הארדן הפצוע היא היכולת העלובה של כרמלו אנתוני שהלילה פתח בחמישייה וקלע 8 נקודות עם 2 מ-12 מהשדה ו-0 אסיסטים.

עוד בנושא:

טורונטו הביסה את פילדלפיה, קיירי ניצח את דטרויט, OKC התפוצצה
סוף הדרך ב-NBA? דיווח: פיניקס לא תממש את האופציה על דרגאן בנדר
כבוד ששמור לגדולים באמת: סן אנטוניו תפריש את הגופייה של ג'ינובילי

כרמלו אנתוני יוסטון. רויטרס
אז אולי יוסטון טעתה כשהביאה אותו? כרמלו אנתוני/רויטרס

"נכון לעכשיו, אנחנו משחקים כמו חרא", כך אמר מייק ד'אנטוני מאמן הרוקטס בלי יותר מדי התייפיפות. "אנחנו לא משחקים טוב. אין לי תשובות כרגע. נחפש פתרונות. איבדנו את הגאווה שלנו ואנחנו בשפל".

ומה היה לכרמלו אנתנו להגיד? "כשלא הולך, אז לא הולך", אמר מלו, "נכון לעכשיו, דברים לא הולכים לנו. אנחנו צריכים להמשיך להילחם ולשחק. אני בטוח שנמצא פתרון למצב הזה. אנחנו צריכים רק להשיג ניצחון אחד, להרגיש את התחושה הזו". כרמלו, שכבר שבע אכזבות במדי דנבר וגם הניקס, דיבר על הדיכאון בקבוצה: "קל מאוד לשליליות לחדור לקבוצה. אני כאן רק כדי לוודא שזה לא יקרה. אנחנו לא צריכים את זה עכשיו, במיוחד לא בחדר ההלבשה שלנו".

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי. רויטרס
לא רואה אף אחד ממטר. ווסטברוק מנסה לחסום את גורטאט/רויטרס

עוד קבוצה שפתחה רע את העונה, אך התאוששה היא אוקלהומה סיטי שהלילה התפוצצה על הקליפרס בזכות רבע שלישי פסיכי של 10:39 ומשחק מצוין של צמד כוכביה ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג'. אגב, היריבות בין ווסטברוק לפטריק בברלי נמשכה גם במשחק הזה כשש דקות לסיום המשחק בברלי נכנס לתוך הרגליים של ווסטברוק, שלא נותר חייב והשניים החליפו טראש טוק ביניהם וגרמו להפסקת המשחק למספר דקות.

בברלי הכחיש שהפיל בכוונה את ווסטברוק כשאמר: "הלכתי על "לוז בול", מה אתם חושבים שקרה? היו צריכים להמשיך את המשחק כרגיל אבל מישהו בא לספסל שלנו ואמר דברים". דוק ריברס מאמן הקליפרס התייחס לתקרית כשאמר: "יש ביניהם דם רע. אין בזה שום דבר רע כל עוד הם שומרים את זה נקי בלי אלימות. כל הדיבורים לא משנים, אין דבר פסול בזה שאתה לא אוהב מישהו בליגה. זה הזכיר לי אותי לפני 20 שנה".

טבלה NBA.
טבלה NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully