וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הדרך ב-NBA? דיווח: פיניקס לא תממש את האופציה על דרגאן בנדר

ב-ESPN טוענים שהסאנס החליטו להיפרד מהפורוורד שנבחר 4 בדראפט בתום העונה ולחסוך חוזה בסך 5.8 מיליון דולר שהיה אמור לקבל

שחקן פיניקס סאנס דרגאן בנדר. GettyImages
סוף הדרך ב-NBA? דרגאן בנדר/GettyImages

זוכרים את דרגאן בנדר? הפורוורד הקרואטי שהובא לארץ על ידי מכבי תל אביב, כיכב במדי הפועל רמת גן מהליגה הלאומית ונבחר בבחירה הרביעי בדראפט על ידי פיניקס ב-2016 עלול לסיים את דרכו ב-NBA הרבה יותר מוקדם מהצפוי. בנדר, שהיה אחד מהפרוספקטים האירופאים המבטיחים בליגה הטובה בעולם אך לא הרשים ולו לרגע והיה חלק מהכישלון של הסאנס, צפוי לסיים את דרכו בקבוצה בתום העונה, כך על פי דיווח ב-ESPN.

על פי הדיווח פיניקס החליטה שלא לממש את האופציה על חוזהו של הקרואטי לעונה הבאה ובכך הם יחסכו את שכרו בסך 5.8 מיליון דולר שהיה אמור להיות מובטח לו בעונה הבאה. בנדר הגיע לידיעה הזו ואמר ל-ESPN: "ברור שאני אשמח אם יממשו עליי את האופציה, אבל לא אתן לזה לעצור אותי מלהשיג את המטרות שלי".

אם זה אכן יקרה עתידו של בנדר בליגה הטובה בעולם לא ברור. הוא יקווה לקבל חוזה נמוך יותר וארוך טווח בקבוצה אחרת, אך לא בטוח שזה יקרה. בנדר רשם בעונה שעברה ממוצעים של 6.5 נקודות ו-3.7 ריבאונדים ב-25 דקות אבל העונה למרות שקבוצתו לא משופעת בשחקנים מובילים הוא יצא כמעט לחלוטין מהרוטציה. בנדר לא שיחק בכלל מול אוקלהומה סיטי והלייקרס ושיחק מקסימום ארבע דקות לערב ביתר שלושת המשחקים ורק מול ממפיס עלה על הלוח עם 2 נקודות. לבנדר יש גם אפשרות לחזור לאירופה, אך הוא עדיין חולם NBA ואמר: "אני רק בן 20, אני אמשיך לעבוד כדי להיות שחקן ה-NBA הכי טוב שאני יכול להיות בין אם זה בפיניקס ובין אם זה בקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully