וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנדל של פול פוגבה הפך לבדיחה ברשת: 26 צעדים לשישה מטרים

הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד המשיך את המנהג המגונה שלו לפני בעיטות מהנקודה הלבנה: "היה לי מזל". צפו בפארודיות למהלך

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מה זה הריקוד הזה? פוגבה/רויטרס

הפנדל של פול פוגבה הפך אתמול (ראשון) לבדיחה באנגליה, אחרי שקשר מנצ'סטר יונייטד שוב התקדם בצעדים איטיים עד לבעיטה המיוחלת. פוגבה החטיא בסופו של דבר את הבעיטה, כששוער אברטון ג'ורדן פיקפורד הציל היטב, אבל הכדור נהדף מהקורה וחזר לצרפתי, והוא כבש מהריבאונד. מנצ'סטר יונייטד ניצחה במשחק 1:2 את אברטון, אבל אי אפשר היה שלא להעביר ביקורת על פוגבה, ועל ההרגל המגונה שלו.

מתברר שהצרפתי לקח 26 צעדים עד לבעיטה, למרחק של שישה מטרים בלבד, מרחק שאפשר לעבור אותם בצעדים ספורים בלבד. גולש בטוויטר העלה ציוץ, שזכה להצלחה רבה, שהראה שיוסאין בולט עובר 100 מטר יותר מהר מאשר פוגבה לפני בעיטת עונשין. ספירה מראה שפוגבה לקח העונה 92 צעדים במצטבר לפני חמשת הפנדלים שלו - ממוצע של 18.4 צעדים לבעיטה.

"היה לי מזל", הודה פוגבה בסיום, "הדבר הכי חשוב זה שבסוף זה נכנס וכבשתי, וזה טוב לנו וטוב לי. אני תמיד מנסה להטעות את השוער, אולי הם יודעים כבר איך אני בועט פנדלים, אולי אני צריך להתאמן ולשנות את זה אם השוערים מכירים את הצעד שלי".

מוריניו אמר ש"אני אוהב את התשוקה שלו לקחת פנדלים. אני לא אוהב את המיקי מאוסים, השבירים, שאומרים 'אני לא בועט פנדלים'. אני אוהב שחקנים שאומרים 'אני רוצה לבעוט'. האם פול יכול להשתפר? כן. השוער כבר מכיר את הריצה שלו. הם לא זזים ומחכים שהוא יבעט אבל מבחינתי הכי חשוב זה שהוא רוצה לבעוט".

עוד בנושא
אנגליה: צ'לסי הביסה, הרצף של ארסנל נעצר, יונייטד חזרה לנצח
היום באנגליה: טוטנהאם מארחת את מנצ'סטר סיטי, דלה עלי חוזר
לסטר סיטי הודיעה רשמית: הבעלים נהרג בהתרסקות המסוק

בזמן הזה - יוסאין בולט רץ 100 מטר

יאללה, בעט כבר

ריקודי עמבה

גם לוק שואו הצטרף לחגיגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully