וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמד הטוב בהיסטוריה? שיתוף הפעולה המשופר בין קרי לדוראנט

כוכבי גולדן סטייט מעמידים מספרים חסרי תקדים, סטיב קר: "הם הגיעו לאזור נוחות משותף". וגם: לברון נענה ל"הזמנה" של ג'ורדן למשחק אחד על אחד

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט. AP
אחרי שנתיים יחד, נמצאה סוף סוף הדרך למקסם את היכולת של שניהם. קרי ודוראנט/AP

פתיחת העונה המופלאה של סטף קרי נמשכת, וככל שעובר הזמן עוד ועוד שיאים מתנפצים. הלילה (בין ראשון לשני) צלף כוכב גולדן סטייט 35 נקודות, הצעיד את הווריירס לניצחון 114:120 על ברוקלין ועם 7 השלשות שקלע, הפך לשיאן המשחקים הרצופים עם 5 שלשות ומעלה (כעת יש לו 7 משחקים רצופים כאלה, אחד יותר מהשיאן הקודם ג'ורג' מקלאוד).

עד כמה סטף דומיננטי בתחילת העונה? אחרי שבעה משחקים הוא מעמיד ממוצעים של 33.9 נקודות ולא פחות מ-6.6 שלשות ב-51 אחוזים. נכון לעכשיו קרי בקצב הנכון כדי לקבוע שיא חדש של 539 שלשות בעונה אחת (לשם ההשוואה, השיא לשחקן שלא עונה לשם סטף קרי עומד על 276). סטטיסטית, פתיחת העונה של קרי אפילו טובה יותר מפתיחת עונת 2015/16, העונה בה עשה היסטוריה והפך לשחקן הראשון אי פעם שנבחר ל-MVP פה אחד.

בשבעת המשחקים הראשונים בעונה ההיא הוא קלע 33.9 נקודות בממוצע - בדיוק כמו בפתיחת העונה הנוכחית - אולם באחוזים נמוכים יותר (47 אחוז מהשלוש לעומת 51.7 העונה, 5.4 שלשות לעומת 6.6 העונה).

מה שמרשים עוד יותר זו הקלות שבה קרי מחסל את היריבות. הלילה הוא קלע 16 נקודות ברבע הראשון - פחות מהממוצע העונתי שלו שעומד, שימו לב, על 19.3 נקודות למשחק.

לשמחתה של גולדן סטייט, ולמרבה הצער של כל שאר הליגה, הדומיננטיות של קרי לא פוגעת כהוא זה בתפוקה של קווין דוראנט. KD היה לא פחות טוב הלילה עם 34 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ובסך הכל היה זה המשחק השלישי העונה שהוא וקרי קולעים 30 נקודות ומעלה, עדות להרמוניה ההולכת וגוברת ביניהם. ב-ESPN אף נכתב ש"קרי ודוראנט משחקים יחד טוב יותר מאי פעם", וסטיב קר ניתח את הכימיה המשופרת: "הם משחקים יחד כמה שנים ברצף, הם זכו יחד בשתי אליפויות, ואני חושב שהם הגיעו לאזור הנוחות המשותף שלהם, אזור נוחות שהם לא היו בו מעולם". ב"יאהו" אף העלו את הסברה שקרי ודוראנט הופכים אט אט לצמד הכי גדול בהיסטוריה.

בשלושת המשחקים האחרונים קלעו השניים 77 פעמים מהשדה ב-132 ניסיונות, קולעים בקצב מסחרר, וגם קרי עצמו לא נרתע מהאפשרות ששניהם יסיימו את העונה עם ממוצע של 30 נקודות ומעלה. "יש לנו ביטחון אחד בשני. את העונה שעברה פתחנו חלש וזה עדיין קצת טרי בראש שלנו, התחושות הנוראיות האלה, ולכן אנחנו עובדים קשה מאוד כדי לייצר זריקות טובות אחד לשני. אנחנו אפילו מכריחים זריקות לפעמים, אם צריך", הודה קרי.

דוראנט טען שהמספרים שלו ושל קרי הם תוצר של המשחק המהיר יותר של הווריירס ואמר ש"אנחנו משחקים מהר יותר, מגיעים ליותר זריקות במעבר, ואז פשוט קולעים אותן. עוד יהיו משחקים שנקלע פחות טוב, למרות שאני מקווה שלא, ואז חבר'ה אחרים יתעלו".

עוד בנושא

הלילה: קרי ניפץ עוד שיא שלשות, ניצחון ראשון לת'אנדר
טיירון לו פוטר מקליבלנד, לברון: "אתה יודע איך למצוא אותי"
לברון בדרך לפסגת קלעי כל הזמנים? המספרים אומרים שכן

פרומו של רשת NBC למשחק הפוטבול בין ניו אינגלנד פטריוטס לגרין ביי פאקרס, שיפגיש בין טום בריידי לארון רוג'רס, היכה גלים גם ב-NBA. בפרומו נראה מייקל ג'ורדן מזמין את לברון ג'יימס למשחק אחד על אחד כדי להכריע מי השחקן הטוב בכל הזמנים, כביכול, בזמן שלמעשה הוא מזמין את הצופה לצפות בקרב בין בריידי לרוג'רס. כך או כך, לברון נענה ל"הזמנה" וצייץ בסרקסזם: "אני מוכן!!! אה, טעות שלי, אולי אתה...לא חשוב, אני חוזר לעונה הרגילה שלי".

טבלת NBA 29.10.18. עיבוד תמונה
טבלת NBA 29.10.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully