וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו פוטר מקליבלנד, לברון ג'יימס: "אתה יודע איך למצוא אותי"

הקאבלירס שפתחו רע נפרדו מהמאמן שהחליף את דיוויד בלאט ב-2016: "הזמן שלי כאן היה מיוחד". לארי דרו יחליפו זמנית. לברון צייץ: "תודה על הזכרונות"

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
נגמר הסיפור. לו/AP

שישה משחקים בלבד החזיק העונה טיירון לו, שפוטר הערב (ראשון) מקליבלנד. להנהלת הקאבלירס נמאס מהיכולת הרעה שהביאה למאזן של 6:0 במזרח, והשינוי הגיע מוקדם מהצפוי. לארי דרו, ששימש כעוזרו של לו, יהפוך למאמן, ככל הנראה באופן זמני.

"הזמן שלי בקליבלנד היה מיוחד", אמר לו. "אני מודה על ההתמדה, ההקרבה והתמיכה של כל שחקני הקבוצה והמאמנים איתם עבדתי. תודה לדן גילברט, דייויד גריפין וקובי אלטמן על ההזדמנות בשלוש השנים האחרונות".

לו (41), שחקן רוטציה לא רע ב-NBA בשנות האלפיים, הצטרף לקליבלנד בקיץ 2014 כעוזרו של דיוויד בלאט. בינואר 2016, כשהקאבלירס החליטו לפטר את הישראלי, שחקן העבר הוא זה שנכנס לנעליו, לא מעט בזכות קרבתו ללברון ג'יימס, והשינוי עבד: קליבלנד הלכה עד הסוף, כולל ניצחון ענק על גולדן סטייט בגמר, 3:4. בעונה שלאחר מכן שוב הגיע לגמר, אך הפעם הפסיד לווריירס 4:1.

אלא שהעונה, לאחר עזיבתו של לברון ג'יימס לקליבלנד, גילו כולם בקליבלנד שהחיים הרבה יותר קשים. בקיץ עוד הצהירו הקאבס שהמטרה היא להגיע לפלייאוף, אך אם לשפוט על פי פתיחת העונה, הרי שמדובר באחת הקבוצות החלשות בליגה.

עוד בנושא
הלילה: קליבלנד ירדה למאזן 6:0) אחרי שהפסידה לאינדיאנה 119:107
לברון ג'יימס בדרך לפסגת קלעי כל הזמנים? נוביצקי והמספרים אומרים שכן
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

לברון ג'יימס מיהר לצייץ דברי תודה למאמנו לשעבר: "טיי לו תודה על הזכרונות וחשוב יותר, על שיתוף הפעולה שלנו שהביא תואר לעיר שכל כך הגיע לה. אתה יודע איך למצוא אותי".

קווין לאב הגיב וכתב באינסטגרם: "עזרת לי לראות את התמונה המלאה. רגעים משני חיים ולימודיים. שום דבר מלבד אהבה והערצה. אני משוכנע שנעבוד שוב יחד לטובת משהו גדול. תודה!"

ההודעה של לברון ג'יימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully