וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל גברה על נבחרת פולין 24:25 במוקדמות אליפות אירופה

השחקנים של אולג בוטנקו התעלו מול אחת הנבחרות החזקות במוקדמות וניצחו בזכות שער מאוחר של יוסי אפו. בוטנקו: "לילה מרגש עבור הכדוריד הישראלי, ניצחנו את אחת מאריות אירופה"

שחקני נבחרת ישראל כדוריד חוגגים. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
חוגגים ניצחון אדיר. שחקני נבחרת ישראל/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

נבחרת ישראל בכדוריד פגשה הערב בהיכל קבוצת שלמה בת"א את נבחרת פולין, במשחק השני במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2020, וגברה עליה 24:25 בתום משחק דרמטי. אחרי ההפסד במשחק הפתיחה בגרמניה ביום רביעי (37:21), הנבחרת בהדרכת אולג בוטנקו ואסף לוי הציגה יכולת נהדרת מול הפולנים, שסיימו רק לפני כשלוש שנים במקום ה-3 באליפות העולם בקטאר, ואף הביסו במחזור הראשון בקמפיין הנוכחי את קוסובו בתוצאה 13:37. הניצחון הושג הודות לשער של יוסי אפו בשניית הסיום. נבחרת ישראל משיגה 2 נקודות ראשונות בבית, ומשפרת את סיכוייה להעפיל לאליפות אירופה.

הנבחרת הלאומית, אחת מהצעירות ביותר בתולדות נבחרות ישראל, (עם 5 שחקנים מתחת לגיל 20, והשחקן המבוגר ביותר בסגל יציין בעוד חודש 27) - שיחקה בלי רגשי נחיתות מול נבחרת שמופיעים בה שחקנים שמשחקים בליגות בכירות כמו גרמניה, צרפת, פולין ואוקראינה, חלקם במועדוני צמרת (הגם שהפיבוט הענק מברצלונה קאמיל סיפרזק ישב על הספסל). צמד המשחקים הבאים של נבחרת ישראל יהיו מול נבחרת קוסובו באפריל 2019, כאשר בחודש יוני ייערכו צמד משחקי הנעילה מול גרמניה בארץ ובפולין.

כבשו לישראל: ניבו לוי וסטלמן 6, גיל פומרנץ 5 אפו 3, סידי, גררה 2, שקלים 1. הרבה לכבוש לפולין - ארקדיוש מוטריטו 6.

עוד בנושא
מ.כ חולון ניצחה את צלטנייקס ועלתה לסיבוב השלישי בגביע האתגר
הפועל רמת גן ניצחה 29:31 את הפועל ראשון לציון

גיל פומרנץ שחקן נבחרת ישראל כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
גיל פומרנץ בפעולה/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המאמן אולג בוטנקו: "לילה מרגש מאוד עבור נבחרת ישראל והכדוריד כולו. היה מאוד חשוב, כולם דיברו על התבוסה בגרמניה. אנחנו לא הסתכלנו על זה כתבוסה, אלא שעשינו כל מה שיכולנו ולמדנו. והרבה בזכותו עשינו את מה שעשינו. היינו חזקים מנטלית, הלחימה, האופי שלנו ניצח את המשחק. אנחנו עם שתי נקודות, זה כבר מעמיד אותנו במצב שאפשר להעפיל. אם היינו בלי נקודות עכשיו, זה היה הרבה יותר קשה. הסיכוי קיים, אבל כדי שזה יקרה אנחנו נשתדל לנצח גם בהמשך. זה גדול עבורי לנצח עם נבחרת ישראל את פולין, שהיא בין האריות של אירופה. כיף, זה עושה אותי מאושר, ונותן לכולנו כוח להמשיך לעבוד חזק".

יוסי אפו: "התחושה מדהימה. תודה לקהל המדהים. האמנו מהרגע הראשון שזה אפשרי בזכות המאמנים והצוות. אנחנו לא מסתכלים על אלו שכתבו שאנו עומדים להפסיד באופן מכובד. נתנו את הלב והשגנו ניצחון מוצדק שבהחלט נותן את התחושה שאפשר להמשיך ולהתמודד על הכרטיס לאליפות אירופה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מושיקו אלימלך שוער נבחרת ישראל כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
מושיקו אלימלך תופס את הראש/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
יוסי אפו שחקן נבחרת ישראל כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
יוסי אפו חוגג שער ניצחון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully