וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל רמת גן ניצחה 29:31 את הפועל ראשון לציון

הפתעה גדולה במחזור השלישי: הדאבליסטית נכנעה ליכולת נהדרת של השוער יהב שמיר, איגור צ'סליוב הוביל עם 12 שערים. מכבי ראשל"צ ניצחה את סטיאווה בוקרשט ועלתה לסיבוב השלישי של גביע האיגוד

מכבי ראשון לציון כדוריד נגד סטיאווה בוקרשט. חן קלדרון, איגוד הכדוריד,
מכבי ראשון לציון עלתה לסיבוב השלישי/חן קלדרון, איגוד הכדוריד

הפתעה גדולה בכדוריד: הדאבליסטית הפועל ראשון לציון הופתעה היום (שישי) כשהפסידה 31:29 להפועל רמת גן במשחק במסגרת המחזור השלישי. השוער יהב שמיר הציג יום גדול בשער, ועזר לאורדונים לחולל סנסציה אדירה. מי שבלט ברמת גן הוא איגור צ'סליוב המולדבי, עם 12 שערים.

הפועל אשדוד גברה 25:33 על א.כ. נס ציונה ועלתה למקום הראשון בטבלה, טל הרשקוביץ' בלט עם 8 שערים. מכבי קרית מוצקין ניצחה 24:28 את מ.כ. באר שבע, רשמה ניצחון ראשון העונה והתרחקה מהתחתית. ברק עמר עזר לה ביום הולדתו עם 11 שערים ובאר שבע נותרה היחידה שעדיין לא השיגה נקודות העונה. במשחק נוסף א.ס. רמת השרון לא התקשתה נגד הפועל קרית אונו וניצחה אותה 22:35. הליגה תצא כעת לפגרת נבחרות בת שלושה שבועות.

באירופה, מכבי ראשון לציון ניצחה את סטיאווה בוקרשט הרומנית 23:27 בגומלין סיבוב המוקדמות השני של גביע האיגוד ועלתה לסיבוב השלישי. ראשון ידעה שאחרי ההפסד 25:23 במשחק הראשון היא מוכרחה לנצח בפער של שלושה שערים, והצליחה להשיג את הניצחון הודות ליכולת טובה של רסטו סטויקוביץ' שהוביל עם 6 שערים.

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully