וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מ.כ. חולון ניצחה את צלטנייקס ועלתה לשלב השלישי בגביע האתגר

הקבוצה של ניסים פלח הצליחה למחוק הפסד 33:31 במשחק הראשון והשיגה 25:29 מרשים במשחק החוץ בלטביה. יובל כץ הוביל עם 10 שערים. בשלב הבא חולון תפגוש את ברכם מלוקסמבורג

שחקני מ.כ. חולון בכדוריד. באדיבות מ.כ. חולון, אתר רשמי
הישג נהדר. מ.כ. חולון/אתר רשמי, באדיבות מ.כ. חולון

הישג נהדר למ.כ. חולון בגביע האתגר האירופי: חולון, בהדרכתו של ניסים פלח, מחקה היום (ראשון) את ההפסד במשחק הראשון 33:31, והשיגה ניצחון מרשים 25:29 על צלטנייקס הלטבית שמעלה אותה אל השלב השלישי במפעל (תפגוש שם בחודש הבא את ברכם מלוקסמבורג).

במשחק הראשון, חולון הייתה טובה והוליכה ברוב שלבי המשחק, אבל שמטה את היתרון ונוצחה. הערב, לאחר יתרון 13:17 בסיום המחצית, החולונים סיפקו מחצית שנייה נהדרת והוליכו כבר ביתרון של 5 שערים. יובל כץ עם 10 שערים, חן ליבגוט 6, עדן גינג'י 5, פיליפ קאלו 4, אביעד בן זימן 3 ודניאל מוסינדי עם שער היו המבקיעים. מעבר לכך, חולון הציגה משחק הגנה נהדר, שבו בלטו השוערים הצעירים אור כנעני, אורון בר גיל וזיו קדן שעצר פנדל חשוב ברגעי ההכרעה בדקות הסיום.

המאמן ניסים פלח: "הצגנו שיפור מהמשחק אתמול. אנחנו קבוצה צעירה שמשתפרת, והעלייה היא הישג עבור המועדון. אנחנו שמחים מאוד עכשיו, אבל נצטרך לעבוד קשה כדי להמשיך להשתפר בליגה".

קודם לכן נקבע כי א.ס. רמת השרון תפגוש בסיבוב השלישי בגביע האתגר האירופי בחודש הבא את ז.נ.ט.ו זאפורוז'יה האוקראינית (גברה על פרישטינה מקוסובו - 44:68 - בסיכום שני המשחקים). בשורות הקבוצות האוקראינית, שסיימה אשתקד במקום הרביעי בליגה האוקראינית, משחק הפיבוט דימה דורושצ'וק - אקס הפועל ראשל"צ - ששיחק עד הקיץ האחרון בשורות היריבה העירונית, מוטור.

נבחרת ישראל תארח בשישי-שבת (בקרית אונו ובהדר יוסף בת"א, בהתאמה) את נבחרת קפריסין, במשחקי הכנה מסכמים לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2020 ביום רביעי הבא בגרמניה. המאמן אולג בוטנקו יצמצם את הסגל לקראת סוף השבוע. משחק הבית הראשון של הנבחרת במוקדמות יהיה מול פולין ב-28 בחודש בהיכל קבוצת שלמה בת"א.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.כ. חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully