וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש בהופעתו ה-100 במדי רד בול זלצבורג

החלוץ דייק מהנקודה הלבנה ב-3:3 המותח מול לינץ והעלה את מאזנו ל-18 שערים העונה בכל המסגרות. סייף בישל בהפסד אנדרלכט

עריכת וידאו: מתן חדד

מונס דאבור ציין הערב (ראשון) את משחקו ה-100 במדי רד בול זלצבורג, וגם בו הוא נזקק בסך הכול ל-11 דקות כדי לכבוש. החלוץ הישראלי העלה את אלופת אוסטריה ליתרון במשחק החוץ מול לאסק לינץ עם פנדל מוצלח ושיפר את מאזנו בראש טבלת המבקיעים עם שמונה שערים. אמאדו האידרה (27) כבש את השני של האורחת, לינץ צימקה בדקה ה-30 ואיזנה רגע לפני ההפסקה, כאשר הניגרי יוסוף אוטובאנג'ו השלים מהפך מדהים בדקה ה-58. סמאיל פרבליאק השווה ל-3:3 עבור זלצבורג בדקה ה-84 והיא עדיין ללא הפסד עם פער של 10 נקודות מלינץ השנייה.

סך הכול, לדאבור יש כבר 18 שערים ב-20 משחקים בכל המסגרות העונה, כולל הצמד לרשת רוזנבורג בליגה האירופית ביום חמישי. ב-100 ההופעות במדי זלצבורג, יש לו 53 כיבושים ועוד 10 בישולים.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ערן זהבי חזר מפציעה עם שער והחמצת פנדל, גוואנגז'ו מסובכת
רצף הכיבושים של תומר חמד נעצר, אך קווינס פארק ריינג'רס ממשיכה לנצח

* קני סייף נכנס כמחליף בדקה ה-46 ובישל שער מצמק לאיבן סנטיני בדקה ה-78, אך לא הצליח לחלץ את אנדרלכט מהפסד 2:1 בחוץ מול אופן, שכבשה בדקות 26 ו-31. אנדרלכט במקום הרביעי בבלגיה ובמאזנה 23 נקודות מ-12 משחקים, מרחק שבע נקודות מגנק המובילה.

* ליאור רפאלוב שיחק 84 דקות בניצחון החוץ של אנטוורפן 0:1 על בוורן. הקפטן פאריס הארון הכריע עם שער יפהפה בדקה ה-58 והעלה את קבוצתו למקום השלישי, מעל אנדרלכט וחמש נקודות מהפסגה.

* בוריס קליימן הוציא ארבעה כדורים מהרשת בתבוסה של פראלימני 4:1 בחוץ אצל א.א.ל לימסול. שיקודזה אודוג'י העלה את האורחת ליתרון מפתיע מול המוליכה בדקה ה-23, אבל א.א.ל הגיבה עם רביעייה בדקות 50 עד 69. פראלימני נותרה עם ניצחון בודד וארבע נקודות משבעה משחקים בליגה הקפריסאית.

* רועי גורדנה פתח בהרכב של סלאבן בלופו, שיחק 90 דקות וגם ספג כרטיס צהוב (11) בהפסד הביתי 2:0 מול האלופה דינמו זאגרב. סלאבן במקום השישי עם 12 נקודות מ-12 משחקים.

* טאלב טואטחה נותר על הספסל של איינטרכט פרנקפורט ולא שיחק ב-1:1 בחוץ מול נירנברג בבונדסליגה. לידיעה המלאה.

* אלמוג כהן ישב על הספסל של אינגולשטאדט ולא שותף ב-1:1 שחילצה קבוצתו בבית מול דואיסבורג. הקפטן מרווין מאטיפ השווה בדקה ה-92 עבור נועלת הטבלה, שבמאזנה שש נקודות בבונדסליגה השנייה אחרי 11 משחקים, בדיוק כמו יריבתה דואיסבורג.

* ניר ביטון הפצוע המשיך להיעדר מהסגל של סלטיק, שהביסה 0:3 את הארטס בחוץ ועלתה לגמר גביע הליגה בסקוטלנד.

* אייאקס הביסה 0:3 את פיינורד בקלאסיקר של הכדורגל ההולנדי והתבססה במקום השני עם 25 נקודות, חמש פחות מהמוליכה המושלמת פ.ס.ו איינדהובן. אדום של ג'רמיה סט. יוסטה בדקה החמישית סיבך את המצב עבור פיינורד, שנקלעה לפיגור בעקבות השמטה אומללה של השוער ג'סטין בילוב בדקה ה-22. חכים זייש המרוקני כבש את השני בדקה ה-41 ודושאן טאדיץ' חתם בנגיחה בדקה ה-80.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully