וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן מחצה 2:6 את ורדר ברמן בחוץ

הפתעת העונה הושפלה בביתה, בשחזור התוצאה ממאי 2004. שני שערים עצמיים ללנגקאמפ. פרנקפורט חילצה 1:1 מנירנברג בדקה ה-91

סבסטיאן האלר שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
האלר חוגג/GettyImages

המחזור התשיעי בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם 2:6 מהדהד של באייר לברקוזן בחוץ על ורדר ברמן. איינטרכט פרנקפורט הצליחה להשיג 1:1 בחוץ מול נירנברג אחרי שהשוותה בדקה ה-91. ר.ב לייפציג ושאלקה נפרדו ב-0:0.

עוד בנושא:

ספרד: חטאפה ניצחה 0:2 את ריאל בטיס
בשני: טוטנהאם מארחת את מנצ'סטר סיטי
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקני באייר לברקוזן חוגגים. GettyImages
בליץ בכל מחצית. שחקני באייר לברקוזן חוגגים/GettyImages

ורדר ברמן - באייר לברקוזן 6:2

המאזן הביתי הנקי מהפסדים של ורדר ברמן המפתיע הגיע לקצו עם נוקאאוט אדיר מצד לברקוזן. קווין פולנד כבש אחרי כדור רוחב של קארים בלארבי בדקה השמינית והחזיר לו בדקה ה-45, כשבתווך גם יוליאן ברנדט מצא את הרשת (38). קלאודיו פיסארו בן ה-40 חגג שער ראשון העונה וצימק עבור המארחת עם מהפך יפה בדקה ה-60, וגם יויה אוסאקו כבש מקרוב כדי להקטין ל-3:2 בחלוף שלוש דקות, אך אז הגיע עוד בליץ של לברקוזן. קאי האברץ הצעיר הקפיץ פנימה בדקה ה-67, והבלם סבסטיאן לנגקאמפ היה חסר מזל עם שני שערים עצמיים (72 ו-77) כדי לחתום את תוצאת הטניס, בדיוק כמו במפגש בין הקבוצות בברמן במאי 2004.

שחקני נירנברג. GettyImages
שחקני נירנברג חוגגים את שער היתרון/GettyImages

נירנברג - איינטרכט פרנקפורט 1:1

הריצה של הנשרים, שהגיעו אל המשחק עם חמישה ניצחונות ברציפות כולל 0:7 מול פורטונה דיסלדורף במחזור שעבר, נעצרו אבל לפחות הצליחו להשיג נקודה בסיום. אדם זרלאק העלה את נירנברג ליתרון עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של וורה בדקה ה-78, שתי דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף. השוויון הגיע בדקה ה-92 כשסבסטיאן האלר דחק מקרוב פנימה את ה-1:1 אחרי מסירת רוחב יפה של דני דה קוסטה מימין. חלוקת נקודות שמותירה את פרנקפורט במקום השביעי עם 14 נקודות ואת נירנברג במקום ה-13 והטוב יחסית עם תשע.

בנג'מין סטאמבולי שחקן שאלקה, מרסל סביצר שחקן רד בול לייפציג. AP
המאבק לא הוליד מנצחת. סטאמבולי וסביצר/AP

רד בול לייפציג - שאלקה 0:0

החבורה של ראלף ראנגניק רצתה להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון מול סלטיק בליגה אירופית, ושאלקה שלא נראית טוב מאז פתיחת העונה אמורה הייתה להיות יריבה יחסית נוחה. המארחת אכן שלטה והגיעה למספר מצבים רב, אך הופעה טובה של אלכנסדר נובל בשער של הקבוצה מגלזנקירשן מנעה מהם יתרון מוצדק. לייפציג משתווה להרטה ברלין במספר הנקודות והיא במקום החמישי, שאלקה התרחקה מעט מהקו האדום והיא במקום ה-15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully