וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי חזר עם שער והחמצת פנדל, גוואנגז'ו מסובכת

הסקורר קיבל את סרט הקפטן וכבש לאחר כחודש היעדרות, אבל גם החמיץ מול שער ריק ומהנקודה הלבנה בתבוסה 6:2 לקואנג'יאן. הפער מהקו האדום עשוי לעמוד על נקודה בלבד

ערן זהבי חזר היום (שבת) למגרשים אחרי היעדרות של יותר מחודש בגלל פציעה, מצא את הרשת, אבל גם החטיא פנדל ולא הצליח למנוע מגוואנגז'ו R&F תבוסה ביתית מחפירה 6:2 מול טיאנג'ין קואנג'יאן והסתבכות גדולה בתחתית הליגה הסינית. זהבי הפך לזר השני בלבד פרט ליעקובו אייגבני שמקבל את סרט הקפטן של גוואנגז'ו ופתח לצד רנאטיניו, אבל השניים ראו ברזילאי אחר מככב.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
רצף הכיבושים של תומר חמד נעצר, אך קווינס פארק ריינג'רס ממשיכה לנצח
מונס דאבור מועמד לשחקן השבוע בליגה האירופית: "זו הייתה הופעה נהדרת"

שחקן גוואנגז'ו R&F, ערן זהבי. GettyImages
לא יום מוצלח לשמש בפעם הראשונה כקפטן גוואנגז'ו. ערן זהבי/GettyImages

זה היה אלשנדרה פאטו, אקס מילאן ונבחרת ברזיל, שהחל את ההצגה שלו עם פצצה לקורה ופנימה בדקה השביעית. סון קה הכפיל בחלוף ארבע דקות עבור האורחת ואז זהבי קיבל הזדמנות לצמק, אבל החמיץ מול שער חשוף בדקה ה-23. הישראלי הצליח בכל זאת לכבוש בנגיחה אחרי אסיסט של טאנג מיאו בדקה ה-56 והעלה את מאזנו ל-18 שערי ליגה (מקום שלישי אחרי אודיון איגאלו עם 21 והמוביל וו ליי עם 23) אבל סון קה הגיב עם השני שלו בחלוף שלוש דקות מבישול של פאטו, שהשלים צמד משלו בדקה ה-70. הישראלי יכול היה לחגוג גם הוא צמד, אבל רשם החמצת פנדל ראשונה העונה ורביעית בסך הכול בסין, כשנעצר מהנקודה הלבנה על ידי ז'אנג לו בדקה ה-78. המארחת קיבלה עוד פנדל בחלוף שלוש דקות והפעם רנאטיניו ניגש ודייק, אבל פאטו, מי אם לא הוא, ענה עם השלישי מיד עם חידוש המשחק. יאנג צ'ו קבע 2:6 עם פנדל בדקת הסיום.

כעת לקבוצה של זהבי יש 29 נקודות, כאשר ניצחון של הנאן מחר על בייג'ינג' גואן יותיר אותה נקודה בלבד מעל הקו האדום. בין גוואנגז'ו במקום ה-11 להנאן הלפני אחרונה יש עוד שלוש קבוצות עם 28 נקודות, ביניהן צ'ונגצ'ינג ליפאן של ג'ורדי קרויף, שנחלצה מהקו האדום בזכות 1:2 על צ'אנגצ'ון יטאי. לסיום העונה בסין נותרו עוד שלושה מחזורים, כשגוואנגז'ו עם ההגנה החלשה בליגה (60 שערי חובה)ובמומנטום הכי גרוע - ארבעה הפסדים רצופים ונקודה אחת מתוך 18 האחרונות.

* אלי בבייב פתח בהרכב סומגאיט, שסיימה ב-2:2 ביתי מול גבאלה במחזור התשיעי בליגה האזרית.

* אלון תורג'מן הפצוע לא נכלל בסגל של אוסטריה וינה, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול ואקר אינסברוק במחזור ה-12 בליגה האוסטרית.

* עומרי בן הרוש שיחק 61 דקות ב-0:0 של לוקרן נגד אוסטנד במחזור ה-12 בבלגיה. לוקרן מדורגת במקום ה-15 והלפני אחרון.

* דקל קינן לא שותף בהפסד של סינסינטי 1:0 לניו יורק רד בולס 2 בחצי גמר המזרח בליגת ה-USL.

עוד באותו נושא

ערן זהבי: "אם לא הייתי נפצע, הייתי יכול לכבוש אותה כמות שערים"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully