וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אם לא הייתי נפצע, הייתי יכול לכבוש אותה כמות שערים"

כוכבה של גוואנגז'ו R&F ערך ראיון מסקרן בסין ודיבר על הפציעה, מצבה הרע של קבוצתו והחלומות: "רוצה גם תארים קבוצתיים"

שחקן גוואנגז'ו R&F, ערן זהבי. GettyImages
מרגיש את הלחץ. ערן זהבי/GettyImages

מצבה של גוואנגז'ו R&F רע מאוד: קבוצתו של ערן זהבי רשמה ביום ראשון הפסיד ליגה שלישי ברציפות והיא רחוקה כעת ארבע נקודות בלבד מהקו האדום בליגה הסינית. האריות הכחולים לא הצליחו להסתדר בלי הכוכב הישראלי, שנעדר שיחק במשחקים האחרונים בעקבות פציעה, ואמור לחזור לשחק במשחק החשוב ביום שבת נגד טיאנג'ין קואנג'יאן, אשר הוגדר על ידי מאמן גוואנגז'ו דראגן סטויקוביץ' כ"מלחמה אמיתית, בה נשיג שלוש נקודות או מוות".

זהבי עצמו התראיין ל"סינה" ודיבר על ההתמודות עם המצב הנוכחי ובעיקר על אי יכולתו לעזור לחבריו לקבוצה: "אני מרגיש טוב יותר עכשיו. כשנפצעתי, הרגשתי כאב חזק בכל צעד, אבל זה משתפר. הרגשתי אבוד כשראיתי את הקבוצה מפסידה. זה קשה להביט בהם מתקשים מהצד בלי יכולת לעזור". על העונה הנוכחית אמר: "אני מרגיש שיש עליי לחץ מצד כל קבוצה שפגשנו העונה. יש קבוצות שנותנות הוראה לשחקן אחד לשמור אך ורק עליי לכל אורך המשחק, והאמת שזה משמח אותי. המיקום שלנו בטבלה לא תואם את החוזקה שלנו".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ביברס נאתכו שותף כמחליף בהפסד המפתיע של אולימפיאקוס
כריס יוטון החמיא לבירם כיאל: "המתין בסבלנות להזדמנות ולקח אותה"

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. אתר רשמי גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
יציל את גוואנגז'ו מירידה? ערן זהבי/אתר רשמי, אתר רשמי גוואנגז'ו R&F

מלך השערים של העונה שעברה עם 27, כבש העונה 17 והוא רחוק שישה שערים מווהו ליי הסיני, שמוביל את טבלת מלך השערים: "אם לא הייתי נפצע, הייתי יכול לכבוש את אותה כמות שערים שכבשתי בעונה שעברה גם העונה". זהבי סיכם ואמר: "R&F לא יכולה להתמודד עם הגדולות על האליפות. העונות האחרונות היו די מוצלחות עבור המועדון. אני עדיין מקווה לזכות בתארים קבוצתיים בסין ולא רק באישיים". גוואנגז'ו ממוקמת במקום ה-11 עם 29 נקודות, ארבע נקודות פחות מהנאן שנמצאת מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully