וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה: "ככל שריאל מדריד חבולה יותר, כך היא מסוכנת יותר"

מאמן ברצלונה מזהיר לפני הקלאסיקו (א', 17:15, ערוץ 50): "צופה שריאל תגיע בשיאה". ג'ולן לופטגי מתלבט בין איסקו למרקו אסנסיו

מחזור 10הסתיים28/10/2018
ברצלונה
  • קוטיניו (11)
  • סוארס (30, פנדל)
  • סוארס (75)
  • סוארס (83)
  • וידאל (87)
1:5
  • (50) מרסלו
ריאל מדריד
AP

המשחק הכי גדול של הליגה הספרדית, הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, ייערך מחר (ראשון, 17:15, ערוץ 50) במתכונת שונה - ללא ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, לראשונה מאז דצמבר 2007. הארגנטינאי פצוע אצל המארחת, הפורטוגלי כבר מזמן בטורינו ושתי הקבוצות שלא מרשימות העונה מחכות להתעלות של שחקנים אחרים. הקטלאנים אמנם בפסגה ערב המחזור ה-10, אבל עם קצב צבירת הנקודות הנמוך ביותר שלהם בשבע השנים האחרונות, בעוד אלופת אירופה מגיעה מהמקום השביעי (14 נקודות בתשעה משחקים) ואחרי פתיחת העונה הכי גרועה שלה מאז 2001.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
לא רגע קלאסי: ברצלונה וריאל לקראת מפגש בסטנדרטים נמוכים משהכרנו
אחיו האובד של צ'אבי: ברצלונה מצאה את היורש של הקשר האגדי
פרס רצה לפטר את לופטגי אחרי לבנטה - עד ששחקני ריאל התערבו

שחקני ברצלונה במהלך אימון, ארתורו וידאל, לואיס סוארס. רויטרס
לואיס סוארס מסוגל להוביל? שחקני ברצלונה במהלך האימון/רויטרס

ארנסטו ואלוורדה פרסם את הסגל שלו למשחק, כשבין 19 השחקנים נכלל גם דניס סוארס, שלא היה בתוכניות כבר תקופה ארוכה ועשוי לקבל הזדמנות מפתיעה. מלקום זומן גם הוא ופרט לכך אין הפתעות, כאשר ראפיניה צפוי לשמור על מקומו ב-11 לצד לואיס סוארס ופיליפה קוטיניו.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר ואלוורדה: "אנחנו מגיעים אחרי שתי הופעות טובות ומצפים בקוצר רוח לקלאסיקו כדי לחתום שבוע מוצלח. ככל שריאל מדריד יותר חבולה, כך היא הופכת ליותר מסוכנת. יש להם איכויות כדי להתאושש וברור שזו קבוצה גדולה. אני צופה שריאל תגיע בשיאה למשחק הזה. אנחנו יודעים שהקהל יהיה מאחורינו ויתמוך בנו מהדקה הראשונה, יחד איתו אנחנו חזקים יותר. האוהדים ירימו אותנו אם נזדקק לכך".

עוד באותו נושא

תענו על כמה שאלות, ונגיד לכם אם אתם אוהדי ברצלונה או ריאל מדריד

לכתבה המלאה
מרקו אסנסיו שחקן ריאל מדריד (מימין) כובש מול ברצלונה. רויטרס
כבש מול ברצלונה פעמיים בסופרקופה 2017. מרקו אסנסיו/רויטרס

ג'ולן לופטגי הצליח איכשהו לשרוד בתפקיד, אחרי שבספרד דיווחו לאחר ההפסד ללבנטה בשבוע שעבר כי ימיו ספורים, והוא ינסה לשנות את גורלו בקאמפ נואו. מרסלו צפוי לפתוח למרות הדאגה לאחר פציעתו בסיום המשחק מול פלזן, כאשר ההתלבטות הגדולה של המאמן היא האם לפתוח עם איסקו, כפי שעשה נגד לבנטה וגם בליגת האלופות מול ויקטוריה פלזן, או להחזיר ל-11 את מאקו אסנסיו ולעבור לקישור של שלושה שחקנים בלבד.

ריאל לא הפסידה בארבעת הביקורים האחרונים שלה בקאמפ נואו בכל המסגרות (שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) ומובילה עדיין במאזן הכללי של הקלאסיקו בליגה עם 72 ניצחונות לעומת 70 של ברצלונה ועוד 34 תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully