וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רגע קלאסי: ברצלונה וריאל לקראת מפגש בסטנדרטים נמוכים משהכרנו

26.10.2018 / 18:00

מסי ביציע, רונאלדו בטורינו. ריאל בפתיחה הכי גרועה מאז 2001, ברצלונה מאז 2011. סוארס לא פוגע, מודריץ' ושות' הסתנוורו מהפרסים והמאמנים בפאניקה. כולם מנמיכים ציפיות, ורק לופטגי, עם הראש בגיליוטינה, עוד חולם על קלאסיקו משנה-מסלול כמו זה שראה מהספסל ב-1995

AP

זו הייתה הנקמה המושלמת. 7 בינואר 1995, שנה פחות יום אחרי החמישייה של הדרים טים מקטלוניה, ריאל מדריד ענתה עם 0:5 מהדהד משלה. איבן סמוראנו כבש שלושער, לואיס אנריקה וחוסה אמביסקה השלימו, והבלאנקוס מחצו את ברצלונה בסנטיאגו ברנבאו. זו הייתה תחילת הסוף של עידן יוהאן קרויף, שלא זכה מאז בתואר נוסף והגדיר את המשחק כ"אחד הרגעים האיומים בקריירה שלי". הקלאסיקו הזה שינה את המסלול והחזיר את התואר למדריד אחרי ארבע אליפויות רצופות של ברצלונה.

מי שישב אז על הספסל של בארסה וראה את קרלס בוסקטס, אבא של סרג'יו, מוציא חמישה כדורים מהרשת, היה ג'ולן לופטגי. בימיו כשוער הוא הספיק להיות שוער משנה גם בריאל וגם בברצלונה, אבל במפגשים בין הקבוצות נכלל רק פעמיים בסגל, ובשניהם נותר על הספסל הקטלאני.

עכשיו הוא מגיע לקאמפ נואו בתקווה למצוא קלאסיקו משנה-מסלול משלו. כזה שיוציא את ראשו מהגליוטינה ואולי גם ישנה את התחושה שמדובר בקלאסיקו הכי חלש ואפור של שני העשורים האחרונים, בטח כשליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו לא נמצאים.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
שתי שיחות ויציאה לדרך חדשה: כך ברצלונה סגרה את "תיק וידאל"
ריאל מדריד הכניסה 88 מיליון יורו מליגת האלופות, מי הפתיעה במקום השני?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully