וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אולימפיאקוס הייתה עדיפה, היא שיחקה כדורסל חכם"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד: "היו רגעים טובים, אבל לא מספיק בשביל להפתיע". בלאט החמיא: "צריך לזכור שווילבקין חסר להם"

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"נגד קבוצה כמו אולימפיאקוס צריך 40 דקות טובות". דיברתולומאו/ברני ארדוב

מכבי תל אביב המשיכה לסבול הערב מההגרלה הקשה של פתיחת העונה האירופית שלה והפסידה לאולימפיאקוס 88:80 בחוץ. היוונים לא סיפקו הצגה מזהירה, אבל נהנו מחסרונו של סקוטי ווילבקין הפצוע, ומכבי תל אביב לא מצאה תשובות. בשבוע הבא הצהובים ייצאו לעוד משחק חוץ קשה, הפעם נגד ברצלונה.

"אולימפיאקוס הייתה עדיפה", סיכם המאמן נבן ספאחיה, "היו לנו רגעים טובים במחצית השנייה, אבל לא מספיק בשביל להפתיע את אולימפיאקוס ששיחקה כדורסל חכם, סחטה עבירות והלכה לקו העונשין. כדי לנצח יריבה ברמה הזאת צריך לשחק טוב ונכון במשך 40 דקות. היינו בלי ווילבקין ופארגו, אני אפילו לא צריך להגיד כמה הם חשובים בשבילנו. בואו נהיה כנים, בלעדיהם יש לנו בעיה קשה של ריכוז".

ג'ון דיברתולומאו, שבהיעדרם של ווילבקין וג'רמי פארגו שיחק 28 דקות, סיכם בקצרה: "היו לנו רגעים טובים, אבל לא מספיק. נגד קבוצה כמו אולימפיאקוס צריך לשחק טוב במשך 40 דקות. עשינו פעולות שפגעו בנו".

מאמן אולימפיאקוס, דיוויד בלאט, סיכם: "התחלנו לא טוב ולא היינו מספיק אגרסיביים בהגנה. ספגנו 15 נקודות ב-5 הדקות הראשונות ואסור לנו להיראות ככה. ב-35 הדקות הבאות עשינו דברים טובים. מכבי קבוצה חזקה - אסור לשכוח שהיא חסרה את הקלע המוביל שלה. אני גאה בחבר'ה, זה היה ניצחון חשוב".



עוד בנושא:

אולימפיאקוס מאוהבת בדייויד בלאט
ריאל מדריד הביסה את בודוצ'נוסט 55:89

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully