וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה לאולימפיאקוס 88:80 בחוץ

הצהובים נקלעו למאזן 3:1 ביורוליג. קיין ואובריאנט קלעו מכל טווח ברבע ראשון מצוין של האלופה הישראלית, אבל הקבוצה של בלאט ביצעה מהפך. בשבוע הבא: ברצלונה בחוץ

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב עם אלכס טיוס. GettyImages
משחק טוב שלא הספיק. קיין/GettyImages

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 88:80 לאולימפיאקוס במשחק במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג ונקלעו למאזן שלילי 3:1. החבורה של נבן ספאחיה נאלצה להסתדר ללא סקוטי ווילבקין הפצוע (שהצטרף לג'רמי פארגו) ולמרות רבע ראשון מצוין, לא היוותה יריב לקבוצה של דיוויד בלאט. בחסות ההגרלה הקשה, בשבוע הבא מכבי תל אביב תתארח אצל ברצלונה ושם היא תנסה להשיג ניצחון שני העונה בזירה האירופית.

עוד בנושא:

דייויד וויבר שוחרר ממכבי ראשון לציון
בהפועל ירושלים מקווים שהפציעה של ג'ייקובן בראון לא חמורה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

סטטיסטיקה מכבי תל אביב. צילום מסך
סטטיסטיקה מכבי תל אביב/צילום מסך
סטטיסטיקה אולימפיאקוס. צילום מסך
סטטיסטיקה אולימפיאקוס/צילום מסך

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה טוב בהתקפה ושלשות של ג'וני אובריאנט ודיאנדרה קיין הובילו אותה ל-7:11 אחרי פחות משלוש דקות. בצד השני אולימפיאקוס איבדה כדורים ומכבי ניצלה את זה כדי לטפס ל-11:18 ולסיים את הרבע ביתרון מפתיע 18:21.

רבע 2

שלשה של קלויארו עם פתיחת הרבע השני סידרה לצהובים יתרון 18:24, אבל אז אולימפיאקוס התעוררה. נקודות של היוונים מכל טווח, כולל שתי שלשות רצופות של טימה וטופאן, סידרו ריצת 0:11 של האדומים ופתאום זה 24:29 לזכותם. מכבי ניסתה לחזור, אבל לא הצליחה לבצע מהפך והמחצית הסתיימה ביתרון יווני 37:45.

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
אולימפיאקוס התעוררה באיחור. בלאט/GettyImages

רבע 3

אולימפיאקוס נראתה יותר חדה ויותר מפוקסת ועלתה ל-39:54 מבטיח. נגמר? עדיין לא. קיין קלע 7 נקודות שהשאירו את מכבי בתמונה ושלשה של דיברתולומאו הורידה ל-61:55. היוונים הצליחו לברוח קצת שוב ובסיום הרבע הוליכו 57:68.

רבע 4

אולימפיאקוס הצהירה כוונות כשעלתה ל-60:75. מייקל רול קלע שלשה, אבל הפעם היוונים לא התכוונו לתת ליריבה שלהם להתקרב. מכבי עוד הורידה ל-82:75 פחות משתי דקות לסיום, אבל זו הייתה שירת הברבור שלה. אולימפיאקוס קלעה נקודות שהבטיחו ניצחון ובסיום 77:88.

סטטיסטיקה

קלעו לאולימפיאקוס: ואסיליס ספאנוליס 16, אקסל טופאן 15, נייג'ל וויליאמס-גוס 14, יורגוס פרינטזיס 13, זאק לידיי 12, סשה וזנקוב 7, קוסטאס פפאניקולאו 6, יאניס טימה 3, ניקולה מילוטינוב 2.

קלעו למכבי תל אביב: דיאנדרה קיין 22 (9 מ-12 מהשדה), ג'ון דיברתולומאו, מייקל רול וג'וני אובריאנט 12 כ"א, טאריק בלאק 10, אנג'לו קלויארו 6, יובל זוסמן 4, אלכס טיוס 2. קנדריק ריי וג'ייק כהן שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully