וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובן בראון בספק לגלבוע/גליל, דאגה בירושלים: "נקווה שהפציעה לא חמורה"

25.10.2018 / 8:32

ירושלים ספגה הפסד בכורה, ובקבוצה מודאגים ממצבו של הרכז שנפצע במפשעה. תסכול גם מההגנה: "אפשר להפסיד, אך לא ככה"

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יחמיץ את המשחק הבא? ג'ייקובן בראון/ברני ארדוב

אחרי חמישה ניצחונות בכל המסגרות, הפועל ירושלים נחלה אמש (רביעי) הפסד בכורה העונה, 101:89 לאנטוורפן הבלגית במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. למרות תקציבה הנמוך של הקבוצה הבלגית - כ-1.3 מיליון יורו (פחות ממכבי אשדוד, לדוגמא) - היא עשתה ככל על רוחה בעיקר בצד ההתקפי. בירושלים אמרו על המשחק: "כמובן שאנחנו מאוד מאוכזבים. אפשר להפסיד, במיוחד בחוץ, אבל פשוט לא היינו שם מבחינה הגנתית. ידענו שהם קבוצה התקפית טובה, אבל פשוט לא היינו מספיק אגרסיביים כדי לעצור אותם".

גם עודד קטש העיר בסיום על ההגנה, ושוב הדגיש, בדומה לאימונים כי היא המפתח מבחינתו. ביום שבת תתארח הקבוצה של עודד קטש אצל גלבוע/גליל, והמאמן ייאלץ להסתדר ללא יוגב אוחיון הפצוע, וייתכן שגם ללא ג'ייקובן בראון שנטש את הפרקט במחצית הראשונה בשל מתיחה במפשעה, ויעבור טיפולים. "אנחנו מקווים מאוד שהפציעה של בראון לא חמורה, אבל זה גם משהו ששיבש לנו את המשחק", אמרו בירושלים.

כריס ג'ונסון , שסיים עם 18 נקודות, סיכם: "התפרקנו במחצית הראשונה, כשקבוצה רצה מולנו ככה אנחנו חייבים להישאר ביחד. הם עשו עבודה טובה. הריבאונד והקליעה שלהם עזרה להם לנצח".

דשון באטלר הוסיף: "הם שיחקו כמו קבוצה מתואמת, שמשחקת יחד כמה שנים, מניעה את הכדור היטב שבאה עם הרבה אנרגיה. לא באנו באותה אנרגיה לצערי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully