וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפסד בכורה להפועל ירושלים - 101:89 באנטוורפן

האדומים פתחו טוב יותר והוליכו ב-9 הפרש, אך הציגו הגנה רעה וראו את הבלגים הופכים וחוגגים בזכות רבע אחרון מוצלח (14:27). ג'ונסון בלט עם 18 נקודות, בראון נפצע, קטש ("צריך להיות חכמים יותר") ושחקניו נכנעו אחרי חמישה ניצחונות ברציפות

שחקן הפועל ירושלים כריס ג'ונסון. אתר פיב"א, אתר רשמי
הצטיין, אך זה לא הספיק. ג'ונסון/אתר רשמי, אתר פיב"א

רצף הניצחונות של הפועל ירושלים נעצר הערב (רביעי) על חמישה, כשהאדומים הפסידו לראשונה העונה - 101:89 לאנטוורפן במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. ביום שבת תתארח הקבוצה של עודד קטש אצל גלבוע/גליל, במטרה שלא לאבד את המאזן המושלם גם בליגת העל. הירושלמים דווקא פתחו היטב בבלגיה וכבר הוליכו ב-9 הפרש ברבע הראשון, אך ההגנה לא תפקדה, אנטוורפן חזרה, הפכה ונעזרה ברבע אחרון מוצלח (14:27) כדי לסגור עניין. קטש נאלץ להסתדר ללא יוגב אוחיון הפצוע, בעוד ג'ייקובאן בראון נטש את הפרקט במחצית הראשונה בשל מתיחה במפשעה, ולא שב לשחק.

קלעו להפועל ירושלים: כריס ג'ונסון 18, ג'יימס פלדין 17 (5 מ-14 מהשדה) ו-6 אסיסטים, דשון באטלר 17, תמיר בלאט 9 (3 מ-10 מהשדה), ג'וש אואנס 6, בר טימור 6, אמארה סטודמאייר 6, ג'ייקובן בראון 2.

עודד קטש סיכם: "כשמגיעים לשחק מול קבוצות טובות כמו אנטוורפן, בעיקר בחוץ, צריך לשחק הגנה טובה יותר. הם פגעו בנו הרבה בנקודות בהזדמנות שנייה ובהתקפות מתפרצות, אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר באגרסיביות, בלהיות יותר חכמים ולשחק לכל אורך 40 הדקות".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: ג'רמי פארגו יעבור טיפולים בגבו, ניסיון להכשיר את ווילבקין
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. אתר פיב"א, אתר רשמי
כבר לא מושלם. קטש/אתר רשמי, אתר פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1

הפועל ירושלים פתחה עם תמיר בלאט, ג'יימס פלדין, כריס ג'ונסון, דשון באטלר וג'וש אואנס. ג'ונסון קלע חמש נקודות מהירות וקבע 0:7, המארחת השוותה ל-9:9 אך באטלר השיב את הירושלמים ל-15:22, הפער כבר צמח ל-18:27, אולם היריבה צלפה מבחוץ ובתום הרבע הראשון עמד היתרון האדום על 25:31.

רבע 2

אנטוורפן צלפה את השלשה השישית שלה, ולאחר מכן עלתה ליתרון ראשון במשחק - 35:36. ג'יישון טייט הצטיין וקבע 37:42 אך ירושלים התעשתה וידעה לרדת לחדרי ההלבשה ביתרון 49:51. ג'ונסון בלט עם 14 נקודות, פלדין ובאטלר הוסיפו 7 כל אחד. במחצית הודיעו בירושלים כי ג'ייקובן בראון סובל ממתיחה במפשעה ולא ישוב לשחק, כשישוב לארץ ייבדק.

רבע 3

האדומים פתחו היטב את הרבע השלישי וג'ונסון המצוין העלה אותם ל-56:64, אנטוורפן השיבה בריצת 0:8 והשוותה ל-64:64, בדרך ליתרון 73:74 עם העליה לרבע המכריע.

רבע 4

הרבע האחרון התחיל צמוד, אלא ש-3:40 דקות לסיום צלפו הצהובים מחוץ לקשת ועלו ל-80:86. שלשה נוספת - ה-11 של הבלגים - קבעה 82:89, ג'ונסון ענה בשלשה משלו, אך המארחת שוב צלפה וסגרה עניין. זה נגמר ב-89:101 לאנטוורפן.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: ג'רמי פארגו יעבור טיפולים בגבו, ניסיון להכשיר את ווילבקין

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים ג'וש אואנס. אתר פיב"א, אתר רשמי
אואנס עולה לדאנק/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully