וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "קיבלתי את ההחלטה הנכונה כשחתמתי בממפיס"

הישראלי שפגש את האקסית מסקרמנטו וקלע 5 נקודות מתאקלם בממפיס: "כשהקליעה שלי משלוש תחזור, זה יפתח לי ולקבוצה הרבה יותר אפשרויות"

עומרי כספי, ממפיס גריזליס, מול מרווין בגלי, סקרמנטו קינגס. AP
לאט לאט. כספי הלילה/AP

עומרי כספי עלה הלילה (בין רביעי לחמישי) לפרקט בסקרמנטו למפגש עם קבוצתו הראשונה ב-NBA, וזו בה שיחק מ-2009 עד 2011, ואז שוב מ-2014 ועד 2017. הפעם זה קרה עם ממפיס, קבוצתו הנוכחית, והישראלי הפסיד 97:92 וקלע חמש נקודות בלבד, אולם הוא עדיין זוכר אמונים לקינגס. "הם בחרו אותי בדראפט", אמר עוד לפני המשחק, "יש לי זכרונות מתוקים מכאן, האוהדים היו נפלאים. יש פה כל כך הרבה פרצופים מוכרים".

כספי נשאל על חבורת הספסל שהוא חלק ממנה בגריזליס, ושצריכה למלא על החסר ועל השחקנים הפצועים למניהם, והשיב: "אנחנו מנסים להיות מוכנים, בלי קשר למי משחק ומי לא, זו עונה ארוכה. תמיד צריך להיות מוכן, לפעמים תשחק 25 דקות, לפעמים 10. צריך לתת למאמן סיבות לתת לך להיכנס".

לשאלה מה הוא מרגיש שהוא מסוגל לתרום לקבוצה אמר הישראלי: "אני מנסה להביא הרבה אנרגיה, אני מנסה לחתוך, לחטוף, לרוץ למתפרצות. כשהקליעה שלי משלוש תחזור להיות מה שהיתה, זה יפתח הרבה יותר אפשרויות עבורי ועבור הקבוצה. המאמן יודע שהוא יכול להכניס אותי ברבע הראשון או האחרון וזה לא משנה, אני תמיד אהיה אותו דבר, אשחק חזק, אקריב את עצמי עבור הקבוצה ואעשה מה שצריך כדי לנצח".

כספי בחר בממפיס בשלב מוקדם יחסית של הקיץ. כשנשאל מדוע לא חיכה להצעות אחרות, אמר: "רציתי להיות בקבוצה בה אוכל לנצח, הבנתי שמארק גאסול ומייק קונלי בריאים, יש לי מערכת יחסים טובה עם ג'יי בי ביקרסטאף המאמן, הרגשתי שהמועדון הזה תמיד שם את הקבוצה בסיטואציה טובה להתחרות. זה היה מצב מצוין עבורי ואני חושב שקיבלתי את ההחלטה הנכונה. יש פה חבורה מצוינת, אני מרגיש טוב, תודה לאל, ומקווה שזה יישאר ככה. אני נרגש מאוד עבור השנה הזאת".

עוד בנושא:

"כריס פול הוא השחקן הכי מלוכלך בהיסטוריה של ה-NBA"
לכתוב את הסיפור מחדש: הניסוי המרתק של העיתונאי לשעבר לי ג'נקינס בקליפרס
למומחים בלבד: האם תצליחו לזהות את 30 שחקני ה-NBA הללו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully