וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו לעיתונאים: "אתם רוצים לעשות נזק לריאל מדריד מקנאה, כי אתם לא יודעים לשחק כדורגל"

בריאל הודו אחרי ה-1:2 על פלזן ש"אנחנו לא משחקים טוב", נותרו אופטימיים מהפציעה של מרסלו, וראו את הברזילאי מספק את הציטוטים הגדולים של הערב

AP
שחקן ריאל מדריד מרסלו. רויטרס
קצת רגעי שמחה. מרסלו/רויטרס

ריאל מדריד הצליחה לצאת מהרצף השלילי שלה, כשאחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, הצליחה לגבור 1:2 על ויקטוריה פלזן בליגת האלופות. אומנם זה לא היה בזכות כדורגל מרשים וסוחף, אבל לאור המצב בריאל, כל ניצחון מתקבל בברכה. כעת בקבוצה מתפנים להתעסק בקלאסיקו, במשחק מול ברצלונה ביום ראשון בקאמפ נואו, אבל בשורות אלופת אירופה יעקבו בחשש אחרי מצבו של מררסלו, המגן הברזילאי, אחת מנקודות האור של הקבוצה בתקופה האחרונה (לפחות בפן ההתקפי), שנפצע לקראת הסיום וספק אם יהיה כשיר לקלאסיקו.

אגב, נדמה שמרסלו ניסה לשלוח מסר מרגיע לעבר הקהל בברנבאו. אחרי שהשבוע פורסמו מספר ידיעות לפיהן הברזילאי הודיע להנהלה שהוא רוצה לעזוב ליובנטוס - אתמול מרסלו חגג בצורה מופגנת כשהוא מנשק את הסמל וממחיש לקהל שהלב שלו עדיין מדרידיסטה לחלוטין. מרסלו נשאל למי הקדיש את השער, ואמר: "הקדשתי את הגול לפיזיותרפיסט של ריאל, כי אני אוהב אותו. ובגלל שלו אין שיער, ולי יש". כשנשאל על השמועות על יובנטוס אמר "לא קיבלתי שום הצעה, אני מאושר בריאל מדריד, בגלל זה הצבעתי על הסמל, אין יותר מדריד ממני".

עוד בנושא
ריאל מדריד גברה 1:2 על ויקטוריה פלזן, מרסלו נפצע בסיום
ריאל מדריד תצטרך לפצות את ג'ולן לופטגי ב-18 מיליון יורו אם יפוטר
בעקבות עזיבת רונאלדו: דעיכה במספר הישראלים בקלאסיקו
"ריאל מדריד נגד ברצלונה? כבר מזמן לא צופה בזה, זה חרא משחק"

מרסלו ריאל מדריד. AP
אני מדריסיסטה/AP
מרסלו ריאל מדריד. AP
יובה? אל תבלבלו את המוח/AP

על מצבה של הקבוצה אמר מרסלו ש"זה קשה כשלא מנצחים, אבל אתם התקשורת מדברים כל הזמן על משבר ורק פוגעים בקבוצה. כל העיתונאים עושים את זה כדי ליצור נזק. אני חושב שזה בגלל שכולכם מקנאים שאתם לא יכולים ולא יודעים לשחק כדורגל".

ומה לגבי המאמן? ספק אם זה המשחק שחיזק את מעמדו של ג'ולן לופטגי, אבל כנראה נתן לו קצת אוויר לנשימה, על רקע הדיווחים שריאל כבר יצרה קשר עם אנטוניו קונטה כמחליף אפשרי. חבר ההנהלה ושחקן העבר של ריאל אמיליו בוטראגניו הבהיר בסיום ש"לופטגי יעמוד על הקווים בקלאסיקו. אין ספק. בצורה נורמלית לחלוטין. אנחנו מתכוננים במרץ למשחק הזה. במצבים כאלה חשוב להיות מאוחדים ורגועים". לופטגי נשאל אם הוא בטוח שיאמן בקלאסיקו, ואמר: "זאת שאלה שלא צריכים לשאול אותי, אני כבר חושב על המשחק הבא. נגיע אליו עם תשוקה ואמביציה". מרסלו אמר על המאמן ש"אני חושב שהוא עושה עבודה מצוינת. זה לא נראה לי הוגן שאתם כבר שופטים אותו בתחילת העונה. בסוף נראה. אנחנו עובדים כדי לפתור את הבעיות".

ג'ולן לופטגי, ריאל מדריד. AP
ימים לא קלים. לופטגי/AP
מרסלו ריאל מדריד. AP
יהיה בסדר. מרסלו/AP

לופטגי אמר על מרסלו ש"הוא קיבל מכה חזקה. האבחנה המדויקת ביותר תהיה עוד 48 שעות, אבל אני אופטימי". על המשחק אמר ש"היו לנו הרבה הזדמנויות, והגענו למשחק מהיכן שהגענו אליו, ובסוף ספגנו שער שהכניס אותנו קצת ללחץ. אנחנו במצב שבו קצת קשה לנו לכבוש, אבל התוצאה הזאת שוברת רצף שלילי... ברור שאני מחייך עכשיו יותר מאשר אחרי המשחק מול לבנטה. יכולת משכנעת יותר הייתה אידיאלית עבורנו, אבל כמו שאמרתי, יצרנו מספיק מצבים, ולא כבשנו. נקווה שבתנאים רגועים יותר, זה יבוא".

קאסמירו אמר ש"אנחנו שואבים ביטחון מהמשחק הזה. אנחנו יודעים שאנחנו לא בתקופה טובה, אבל ניצחנו ועכשיו חושבים על בארסה. חייבים להיות הוגנים, אנחנו לא משחקים טוב. היה לנו רצף רע, אבל יש לנו ביטחון מלא בסגל ובמאמן". לדבריו, "בריאל תמיד חושבים על ניצחון, אז גם לקלאסיקו נגיע עם רצון לנצח. קאמפ נואו, או כל מגרש אחר, זה לא משנה, אנחנו באים לנצח".

השופט הישראלי אוראל גרינפלד מוציא כרטיס צהוב לשחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
צהוב לראמוס. גרינפלד/רויטרס
אוראל גרינפלד שופט ישראלי שולף כרטיס צהוב לעבר איסקו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
צהוב לאיסקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully