וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה שפרד רוטן התפטר: "מרגיש מחויב למו אלאך"

1.11.2018 / 18:05

אחרי עזיבתו של מו אלאך, ביקש גם המאמן לעזוב את תפקידו ויעקב שחר קיבל את ההתפטרות. רוני לוי, אלי גוטמן ורן בן שמעון מועמדים להחליפו, גם מאמן זר עדיין עומד על הפרק

עיבוד תמונה

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן התפטר היום (חמישי) מתפקידו, כך הודיעו הירוקים אחר הצהריים. בעלי הירוקים יעקב שחר קיבל את התפטרותו, כך לשון ההודעה. "הגעתי למועדון לאור בקשתו של מו אלאך ובגלל מחויבותי אליו אני מבקש להשתחרר מתפקידי כמאמן הקבוצה. אהבתי להיות במועדון גדול כמו מכבי חיפה ואני מאחל ומקווה שיצליח בהמשך", אמר המאמן ההולנדי. למרות עזיבתם של אלאך ורוטן, עוזר המאמן רוב מאס ומאמן השוערים ארנו ואן זוואם נשארים בתפקידיהם.

אחרי שיוסי אבוקסיס הודיע שהוא נשאר בבני יהודה, בורסת המועמדים מורכבת כרגע מרוני לוי, אלי גוטמן, אלון חזר ורן בן שמעון, כשקיימת גם אפשרות של מינוי מאמן זר. אגב, בן שמעון מאמן נבחרת קפריסין נמצא בארץ לעסקים פרטיים, בעוד שלוי יחזור מחופשה בארצות הברית בשבוע הבא. אם לא יוחתם מאמן חדש עד יום שני, רוב מאס ואיתי מרדכי ינהלו את המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים.

עוד בנושא:

יענקל'ה, צדקת, זה לא בשבילך: על מכבי חיפה שאחרי עזיבת מו אלאך
מכבי חיפה קיבלה החלטה עקרונית: לא למנות בשלב זה מנהל מקצועי חדש

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. קובי אליהו
על הספסל במשחקו האחרון. פרד רוטן/קובי אליהו

רוטן בן ה-55 עזב את מכבי חיפה אחרי קצת יותר מתשעה חודשים בתפקיד. הוא מונה לתפקיד ב-24 בינואר 2018 ולא רשם הצלחה גדולה כשהקבוצה נאבקה בתחתית ובפלייאוף התחתון וסיימה לבסוף את העונה במקום העשירי בלבד. גם את העונה הנוכחית, המאמן ההולנדי לא פתח בצורה טובה במיוחד כשלאחר ה-1:2 מול הפועל תל אביב יש לירוקים בסך הכול תשע נקודות מ-24 אפשריות.

רוטן הוא המאמן השמיני שעוזב את מכבי חיפה מאז ראובן עטר ב-2012 וזאת כמובן מבלי להחשיב את התקופה הקצרה שבה רוב מאס עמד על הקווים כמאמן זמני (שישה משחקים). מאז עברו בקבוצה אריק בנאדו, אלכסנדר סטנוייביץ', מרקו בלבול, רוני לוי, רנה מולנסטיין, גיא לוזון ורוטן.

עוד באותו נושא

7 כלום: הפתיחות הקטסטרופליות של מכבי חיפה נמשכות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully