וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 כלום: הפתיחות הקטסטרופליות של מכבי חיפה נמשכות

23.10.2018 / 9:40

אצל עטר הכול התפרק, אצל רוני לוי לא התחבר, סטנוייביץ' לא שלט במצב וגם לוזון לא ייצב את הקבוצה. לאחר עוד אחת מהפתיחות הגרועות בתולדות מכבי חיפה, חזרנו למחזור 7 בשנים האחרונות ומצאנו שם תוצאות מאוד דומות

בעונת 2010/11 זכתה מכבי חיפה באליפות האחרונה שלה. את עונת 2011/12 היא פתחה בגמגום ולאחר שבעה מחזורים עמדה על 11 נקודות בלבד. תואר נוסף לא היה בהישג יד, ואיש לא ידע אז שה"הישג" הזה יחזור על עצמו עוד פעמים רבות בשנים הבאות.

יחזור, אמרנו? הוא אכן חזר, אצל רנה מולנסטיין (12 נקודות) ואצל גיא לוזון (11 נקודות). מעבר לכך, מכבי חיפה נראתה אפילו יותר גרוע בשבעת המחזורים הראשונים של שמונה העונות האחרונות. צריכים תזכורת? כך נראו פתיחות העונה האחרונות של הירוקים. כל מאמן והסיפור שלו, אבל התוצאה דומה.

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד משחק של התפרקות טוטאלית. פרד רוטן על ספסל מכבי חיפה ביום שני/אדריאן הרבשטיין

עוד "מחזור 7" חלף, וכמו בעונות הקודמות, במכבי חיפה שוב מתחילים לגשש עם מחליפים פוטנציאליים בתפקיד המאמן. פחות מחודשיים חלפו מפתיחת העונה, והמטרה העיקרית של המועדון הפכה שוב לפלייאוף עליון. במכבי חיפה לא הצליחו למצוא את הנוסחה ולייצר בשנים האחרונות את המנגנון שיחזיר אותם לימי הזוהר, וכמו בכל עונה כזאת, שוב עולה התהייה מי האשם העיקרי במצב - המאמן, השחקנים או בכלל ההנהלה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully