וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן מבהיר: "אני לא מתכוון לוותר או להתפטר"

הירוקים שוב איכזבו לעיני הקהל הביתי, שקילל את השחקנים וקרא למאמן להתפטר. ההולנדי אמר בסיום: "אם לא הייתי מאמין ביכולת שלי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה, לא הייתי נשאר"

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יצליח להוציא את הירוקים מהבוץ? פרד רוטן/אדריאן הרבשטיין

המחזור השביעי של ליגת העל הגיע הערב (שני) לסיומו, כששתיים מהקבוצות המאכזבות ביותר בפתיחת העונה נפגשו לקרב תחתית. מכבי חיפה אירחה את מכבי נתניה ושוב איכזבה כשהפסידה 0:2. הירוקים איבדו את אטיין ריינן בדקה ה-51, לאחר שההולנדי עצר מתפרצת של גיא מלמד בעבירה וספג כרטיס אדום. בדקה ה-90 גם סאן מנחם הורחק, אחרי שהכה באלימות את ויקי כחלון. הקהל המקומי המשיך להפגין מיאוס כלפי הקבוצה שלו, כשקילל קללות קשות את השחקנים והוסיף קריאות 'תתפטר' נגד המאמן ההולנדי פרד רוטן, שמעמדו בעקבות ההפסד התערער. חניכיו של רוטן נמצאים במקום ה-12 בתום שבעה מחזורים, כשהם מעל הקו האדום רק בזכות מאזן שערים טוב יותר משל רעננה. לירוקים ניצחון אחד בלבד, כאשר הערב הם השלימו משחק שישי ברציפות ללא ניצחון.

פרד רוטן המאוכזב אמר בסיום: "אני לא יכול להגיד שאני מרוצה מהתוצאות. השופט השפיע על המשחק עם הכרטיס האדום, וגם אז לא היינו רעים כמו התוצאה בסיום. האשמה היא קודם כל עלינו כמובן, אבל הכרטיס האדום השפיע מאוד על המשחק". ההולנדי הוסיף: "אני לא מאבד תקווה, רק מאוכזב עכשיו, במיוחד מהתוצאה הערב. מאז שהגעתי אמנם התוצאות לא השתנו, אבל סגנון המשחק השתנה לחלוטין".

לגבי הקריאות של האוהדים לפטרו: "ברור שזה לא נעים, אבל כמאמן זה דברים שקורים, גם בעבר חוויתי את זה. כולנו מאוכזבים, אבל אני לא חושב לוותר או להתפטר. אם לא הייתי בטוח ביכולת שלי להוציא את מכבי חיפה מהמצב זה, לא הייתי נשאר", סיכם.

עוד בנושא
מכבי נתניה גברה על מכבי חיפה 0:1 בחוץ
בית"ר פנתה לאבוקסיס דרך גורם שלישי, נשקלת פנייה לקלינגר
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

סלובודן דראפיץ', שי ברדה מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
"אוהבים כדורגל התקפי". דראפיץ' וברדה/אדריאן הרבשטיין

שי ברדה מאמן מכבי נתניה, שסיימה משחק ראשון העונה ללא ספיגה, אמר: "מה שחשוב זה לנצח. הניצחון לא הגיע בעקבות כדורגל גדול. שינינו סגנון, אנחנו עוד לא מאוזנים. שמחים על הניצחון שהיה מאוד חשוב. אנחנו מאוד אוהבים כדורגל התקפי ושמח. לשחק משחק לחץ אפשר רק שיש לקבוצה ביטחון, ואיבדנו אותו קצת במשחקים האחרונים - אבל נחזור לזה". לגבי דודי תירם הוסיף: "אם יש מגיע, אז זה לבחור הזה. עובד קשה, לא מדבר, יש לו כוח רצון אדיר שמנצח כישרון".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: גיא לוזון פוטר, ערן לוי: "שומע בזיונו יידום וישתוק"

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי חיפה כועסים. אדריאן הרבשטיין
כועסים. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין
אליסון דוס סנטוס שחקן מכבי חיפה מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
עם הפרצוף למטה. אליסון דוס סנטוס/אדריאן הרבשטיין
דודי תירם שחקן מכבי נתניה חוגג עם אוהדים. אדריאן הרבשטיין
דודי תירם חוגג עם האוהדים/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי נתניה חגגים. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי נתניה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully