וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה מנשנגלדבאך הביסה 0:4 את מיינץ

יונאס הופמן כבש שלושער ראשון בקריירה (21, 53 ו-63), תורגן הזאר השלים (58) והסייחים במקום השני עם מאזן ביתי מושלם

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
כל הדרך עד המקום השני. שחקני גלדבאך חוגגים/GettyImages

המחזור השמיני בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה פרייבורג לסיים ב-1:1 בחוץ מול הרטה ברלין, שהחמיצה הזדמנות לעבור את באיירן מינכן ולהידבק לוורדר ברמן השנייה. בהמשך בורוסיה מנשנגלדבאך הביסה 0:4 את מיינץ בזכות שלושער של יונאס הופמן וטיפסה עד המקום השני.

עוד בנושא:

שבת בגרמניה: באיירן סוף סוף ניצחה, דורטמונד שוב הביסה
כל התגובות והנתונים מהחמישייה של יוביץ' מול דיסלדורף
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

יונאס הופמן שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
שלושער ראשון בבונדסליגה. הופמן/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - מיינץ 0:4

הסייחים יצאו אל פגרת הנבחרות עם 0:3 מרשים בחוץ מול באיירן מינכן וחזרו ממנה עם עוד ניצחון ענק שהיה הרביעי שלהם בארבעה משחקי בית, בהם כבשו 11 שערים וספגו רק שניים. בורוסיה מנשנגלדבאך היא גם אחת משתי קבוצות בלבד שמחזיקות במאזן ביתי מושלם אחרי ארבעה מחזורים כשהשנייה היא כמובן המוליכה בורוסיה דורטמונד. גלדבאך עלתה אל המקום השני בטבלה עם 17 נקודות מ-24 אפשריות. זה קרה אחרי תצוגה ביתית נהדרת נגד מיינץ ושלושער ראשון בבונדסליגה של יונאס הופמן, דווקא מול אחת האקסיות שלו. הגרמני בן ה-26, שלפני כן לא כבש אפילו צמד במשחק בונדסליגה, הרשית בדקה ה-21 אחרי בישול של תורגן הזאר, בדקה ה-53 אחרי עוד בישול של הבלגי ובדקה ה-63 אחרי מסירה של פלוריאן נויהאוס. בין לבין הזאר עצמו כבש בדקה ה-58 בעקבות בישול אלסאן פלאה.

רובין קוך שחקן פרייבורג. GettyImages
קוך וחבריו אחרי שער השוויון/GettyImages

הרטה ברלין - מיינץ 1:1

שני משחקים עברו מאז הניצחון הגדול של הקבוצה מהבירה מול באיירן מינכן ומאז היא לא מצליחה לנצח, אבל מצד שני גם לא מפסידה, אחרי ה-0:0 במיינץ, הגיע תיקו ביתי במשחק בו הרטה ברלין צריכה לנצח ומול יריבה נוחה יחסית בדמותה של פרייבורג. זה גם התחיל טוב מבחינת הקבוצה של פאל דרדאי ובדקה השביעית היא עלתה ליתרון. אונדריי דודה קיבל כדור בצד שמאל ובעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. למרות זאת, פרייבורג לא נשברה ומצאה את השוויון בדקה ה-36 כשרובין קוך בעט מרחוק כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה את הכיוון והלך פנימה, 1:1. הרטה כבר קיבלה פנדל אחרי נפילה של פאלקו דרדאי (הבן של המאמן ברחבה), אבל אחרי שהשופט הלך לצפות באירוע במוניטור הוא החליט לבטל את הפסיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully