וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי, גרד מולר וקלינסמן: ההיסטוריה של לוקה יוביץ' בפרנקפורט

החלוץ הסרבי בן ה-20 הפך לראשון בהיסטוריה של פרנקפורט שכובש חמישייה במשחק אחד והצטרף לחבורה אקסלוסיבית שכולל גם את יופ היינקס. יוביץ': "שמח בטירוף, זה היה ניצחון אדיר"

לוקה יוביץ', שחקן איינטכרט פרנקפורט. רויטרס
איזו הצגה. יוביץ' חוגג/רויטרס

זוכרים את החמישייה של רוברט לבנדובסקי בתוך 9 דקות נגד וולפסבורג לפני שלוש שנים? זה היה שיא שספק אם יישבר אבל גם לבנדובסקי לא היה חולם לכבוש חמישייה במשחק אחד כבר בגיל 20. זה מה שעשה אתמול לוקה יוביץ', חלוצה הסרבי של פרנקפורט שהדהים עם חמישייה ב-1:7 של קבוצתו על דיסלדורף במשחק שפתח את המחזור השמיני בבונדסליגה.

יוביץ' הושאל הקיץ לקבוצה הגרמנית מבנפיקה, כאשר לפרנקפורט יש אופציה לרכוש אותו בתום העונה תמורת 8 מיליון יורו בלבד, אופציה שסביר להניח שפרנקפורט תממש. ומה היה לגיבור הניצחון הזה להגיד? "אני שמח בטירוף, זה היה יום אמוציונאלי אבל לא רק בגלל החמישייה שלי אלא בגלל שהקבוצה שיחקה נהדר בצורה סנסציונית". על מאמנו לשעבר ניקו קובאץ': "הוא עזר לי מאוד להתפתח כשחקן ואני מודה לו".

אגב, אף שחקן מעולם לא כבש חמישייה במדי פרנקפורט, וזה כולל גם את טוני יבואה הגדול. יוביץ' הצטרף לחבורה מכובדת מאוד של שחקנים שכבשו חמישייה בבונדסליגה כאשר המלך הוא חלוץ העבר האגדי של באיירן מינכן גרד מולר שהעשה את זה ארבע פעמים בעבר. מלבד לבנדובסקי עשו זאת בעבר גם יופ היינקס ויורגן קלינסמן. יוביץ' היה רחוק שער אחד משיא הכיבושים למשחק אחד בבונדסליגה ששייך לדיטר מולר שכבש שישייה ב-2:7 של קלן על ורדר ברמן ב-1977.

עוד בנושא:

איינטרכט פרנקפורט הביסה 1:7 את דיסלדורף, חמישייה ליוביץ'
מי לדעתכם יהיה המאמן הראשון שיפוטר? הצביעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully