וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצביעו בסקר: איזה מאמן מפורסם יאבד ראשון את עבודתו?

מוריניו מקרטע, לופטגי לא פוגע, בניטס משתגע, קובאץ' מייגע, לב מזעזע. הליגות חוזרות והחבל מתהדק. מי ישלם את המחיר ראשון?

מוריניו, לפוטגי, ואלוורדה, קובאץ', בניטס. מערכת וואלה!
החרב על הצוואר/מערכת וואלה!

שני מחזורי ליגת האומות הסתיימו ובסוף השבוע חוזרים לפעילות עם משחקי הליגות. כמה קבוצות גדולות פתחו את העונה באופן מאכזב למדי והמאמנים שלהן מרגישים את החבל מתהדק על הצוואר. אז מי יהיה הראשון ביניהם שיאבד את משרתו?

ג'ולן לופטגי (ריאל מדריד)

ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון שבהם אלופת אירופה לא כבשה אפילו שער אחד. תבוסה לסביליה, הפסדים לצסק"א מוסקבה ואלאבס ושמועות בלתי נגמרות על חיפושים אחרי מחליף. באיטליה מספרים שהבלאנקוס כבר סימנו את אנטוניו קונטה ונראה שאם ריאל לא תצא מהמשבר, לופטגי לא יאריך ימים בסנטיאגו ברנבאו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ז'וזה מוריניו (מנצ'סטר יונייטד)

הניצחון על ניוקאסל אמנם קצת הרגיע את הרוחות בקרינגטון, אבל פתיחת העונה של השדים האדומים הותירה צלקת שאי אפשר להסתיר. ריבים עם שחקנים, ריבים עם הנהלה ותוצאות לא טובות הם שילוב שהותירו את מעמדו של מוריניו מעורער. בשבת הוא מתארח אצל צ'לסי ובשלישי מארח את יובנטוס. האם אלו יהיו המשחקים האחרונים שלו בתפקיד?

ארנסטו ואלוורדה (ברצלונה)

ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ואיבוד נקודות נגד קבוצות כמו ג'ירונה ולגאנס, העלו מחדש את הדיבורים על כך שואלוורדה לא מספיק טוב ובעיקר לא מתאים לבארסה. כשבפתח סדרת משחקים נגד סביליה, אינטר וריאל מדריד (כולם בבית), נראה שזעזוע בקאמפ נואו בהחלט עומד על הפרק.

ניקו קובאץ' (באיירן מינכן)

אחרי שבעה מחזורים, אלופת גרמניה מדורגת במקום השישי בלבד והיא סופרת ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. בגרמניה מספרים שהשחקנים לא מתחברים לאימונים של הקרואטי והאוהדים שרקו לו בוז כשביקר במשחק של קבוצת הכדורסל. באיירן עומדת בפני סדרה של ארבעה משחקי חוץ ולא בטוח שקובאץ' ישרוד את כולם.

יואכים לב (נבחרת גרמניה)

אחרי שבירת שיא הפסדים בשנה קלנדרית, מעמדו של המאמן שהוליך את גרמניה לאליפות העולם ב-2014, מעורער. כרגע הוא מוגן מהסיבה הפשוטה שאין משחקי נבחרת בשבועות הקרובים, אבל תוצאות שליליות נגד רוסיה (ידידות) והולנד (ליגת האומות) באמצע נובמבר עלולות לשלוח אותו הביתה אחרי שירות של 14 שנה בנבחרת.

פיליפ קוקו (פנרבחצ'ה)

הענקית הטורקית מדורגת בתחתית הטבלה וניצחה רק פעמיים ב-8 משחקים. לאחרונה ההנהלה זיהתה ניסיון הפיכה של עוזרי המאמן הטורקים של קוקו וגלגלה אותם מכל המדרגות, אבל אם התוצאות לא ישתפרו באופן מיידי, גם ההולנדי יצטרך לחפש ג'וב חדש.

רפא בניטס (ניוקאסל)

המגפאייז עדיין לא ניצחו העונה והמאמן הספרדי לא מסתיר את חוסר שביעות הרצון מכך שלא קיבל תקציבים מספיקים בקיץ לחיזוק הקבוצה. האוהדים בסט. ג'יימסז פארק נותנים לבניטס רוח גבית ומדגישים את שנאתם לבעלים מייק אשלי, אבל עוד תוצאה או שתיים רעות עלולות להביא לסוף הרומן עם האדם על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully