וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: אלינה סביטולינה הביסה את פטרה קביטובה

האוקראינית ניצחה 3:6, 3:6 את קביטובה, ווזניאקי פתחה עם הפסד 6:2, 6:4 לקרולינה פלישקובה. אדמונד (אנטוורפן) וציציפאס (שטוקהולם) זכו בתארים ראשונים בקריירה, חצ'אנוב הניף את הגביע במוסקבה

אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית. רויטרס
סביטולינה פתחה טוב את הטורניר/רויטרס

טורניר גמר סבב הנשים, ה-WTA, נפתח היום (ראשון) עם שני משחקים במסגרת הבית הלבן.

פטרה קביטובה (4, צ'כיה) - אלינה סביטולינה (6, אוקראינה) 6:3, 6:3

האוקראינית הגיעה אל המשחק הזה עם מאזן 7:1 מול קביטובה כשגם הניצחון היחיד שלה הגיע אי שם בסינסינטי 2014 ומאז היא נוצחה על ידה שבע פעמים ברציפות. בנוסף, סביטולינה קטעה רצף של 12 מערכות שהפסידה לקביטובה לפני המשחק הזה והשלימה ניצחון בפחות מ-90 דקות. "הניצחון הזה נותן לי הרבה ביטחון", אמרה סביטולינה בסיום, "אני רוצה לבנות על המשחק הזה קדימה וגם להקדיש אותו לכל האנשים והשונאים האלה שאמרו שלא מגיע לי להיות כאן ושאני לא מספיק טובה. אני יכולה ליהנות מהניצחון הזה עד המשחק הבא שלי".

קרוליין ווזניאקי (2, דנמרק) - קרולינה פלישקובה (7, צ'כיה) 6:2, 6:4

המדורגת שביעית פתחה את ההופעות שלה עם הצהרת כוונות מול אלופת אוסטרליה מהשנה. פלישקובה, שהפסידה בשנה שעברה לווזניאקי בחצי הגמר, לא שמטה את ההגשות שלה לאורך כל המשחק. "תמיד קשה לשחק נגד קרוליין", אמרה פלישקובה, "הפעם האחרונה בה שיחקתי נגדה הייתה כאן ואני זוכרת שהמערכה הראשונה ארכה יותר משעה והיו לי נקודות מערכה. האמנתי שהיה לי סיכוי כי היה לנו משחק טוב מאוד כאן בשנה שעברה". פלישקובה הצילה עשר נקודות שבירה נגדה, כולל שתיים במשחקון האחרון של המשחק.

עוד בנושא:

דריה קסאטקינה זכתה בטורניר מוסקבה
חואן מרטין דל פוטרו נפצע וייעדר מספר חודשים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
סוג של נקמה על ההפסד בחצי הגמר אשתקד. קרולינה פלישקובה/רויטרס

אחרי שדריה קסאטקינה זכתה אתמול בטורניר מוסקבה, השלים היום גם טניסאי רוסי לזכות בטורניר הגברים מסבב ה-ATP250. קארן חצ'אנוב בן ה-22, המדורג 26 בעולם, עשה את זה עם 2:6, 2:6 בגמר מול אדריאן מנארינו הצרפתי (49) שארך 54 דקות. זה התואר השלישי בקריירה של חצ'אנוב. חצ'אנוב, שזכה ב-152,785 יורו ו-250 נקודות דירוג, הוא הרוסי הראשון שזוכה בגביע הקרמלין מאז מיכאיל יוז'ני ב-2009.

סטפנוס ציציפאס היווני בן ה-20 זכה בתואר ה-ATP הראשון בקריירה שלו. ציציפאס, המדורג 16 בעולם, עשה השנה קפיצה גדולה מאוד כשהגיע עד לגמר בטורניר המאסטרס בטורונטו ולשמינית הגמר בווימבלדון, זכה בטורניר שטוקהולם מסבב ה-ATP 250 אחרי 4:6, 4:6 מול ארנסט גולביס הלטבי הוותיק (145 בעולם), שעשה את כל הדרך מהמוקדמות.

גם קייל אדמונד הבריטי בן ה-23, שמדורג 15 בעולם, הצליח לזכות בתואר ה-ATP הראשון בקריירה שלו כשעשה את זה בטורניר אנטוורפן מסבב ה-ATP 250. אדמונד עשה את זה בתום דרמה ו-6:3, 6:7 (2), 6:7 (4) נגד גאל מונפיס המנוסה (38 בעולם) בתום משחק שארך שעתיים ועוד 27 דקות ובמהלכו הצליח הצרפתי להגיש 17 אייסים. אדמונד הוא הבריטי הראשון שזוכה בטורניר ATP וששמו אינו אנדי מארי זה 13 שנה. הקודם שעשה את זה היה גרג רוזצקי בניופורט 2005.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קארן חצ'אנוב טניסאי רוסי. AP
חצ'אנוב הפך לרוסי הראשון שזוכה בטורניר במוסקבה מאז 2009/AP
סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני. רויטרס
ציציפאס חוגג תואר ראשון/רויטרס
סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני עם נסיך שבדיה דניאל. רויטרס
ציציפאס עם נסיך שבדיה, דניאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully