וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מרטין דל פוטרו שוב נפצע: "זה רגע קשה, אני חש עצב נורא"

בדיקה שעבר המדורג רביעי בעולם, שעבר פעמיים ניתוחים בפרק כף היד, הראתה שהוא סובל מסדק בעצם השוקית, גמר את השנה ועלול להיעדר לתקופה ממושכת: "מכה שמשאירה אותי נטול כוחות"

חואן דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. GettyImages
כואב הלב עליו. דל פוטרו יורד מהמגרש אחרי הפציעה בשנגחאי/GettyImages

עוד צרה גדולה לחואן מרטין דל פוטרו. הארגנטינאי הנפלא עבר בדיקה רפואית אתמול (שבת) שהראתה שהוא סובל מסדק בעצם השוקית שלו ברגל ימין ועכשיו הוא מסתובב עם סד.

"זה רגע קשה מאוד בשבילי, אני מרגיש עצב נורא", אמר דל פוטרו, "זו מכה קשה שמשאירה אותי נטול כוח. קשה לי מאוד לחשוב על תהליך החלמה שוב, לא ציפיתי שזה יקרה". בימים הקרובים הרופאים יעריכו מה התהליך הרפואי שיצטרך הארגנטינאי לעבור כדי לשוב לסבב.

דל פוטרו, שהגיע לגמר אליפות ארצות הברית השנה, שם הפסיד לנובאק דג'וקוביץ', קבע את דירוג השיא שלו עם המקום השלישי בעולם באוגוסט. את הפציעה הנוכחית הוא ספג במהלך משחק מול בורנה צ'וריץ' בשנגחאי. יש לומר שזו הפציעה הקשה השלישית שעובר דלפו במהלך הקריירה אחרי שבעבר נאלץ לעבור שני ניתוחים בפרק כף היד.

דל פוטרו כמובן היה אמור להשתתף בטורניר גמר הסבב בלונדון השנה מ-11 בנובמבר ולחזור אל הטורניר היוקרתי הזה לראשונה מאז 2013. כזכור, הארגנטינאי זכה באליפות ארצות הברית כשהיה בן 20 בלבד בשנת 2009, אבל מאז סדרת פציעות בפרק וניתוחים עיכבו את ההתקדמות שלו בכל פעם מחדש. בסוף 2015 הוא דורג 581 בעולם והיה בדיכאון כיוון שנאלץ להיעדר מעשרה טורנירי גרנד סלאם ברציפות ואף שקל פרישה. למרות זאת השנה הוא, כאמור, הצליח לחזור בגדול. לדל פוטרו יש עשרה ניצחונות מול המדורג מספר אחת בעולם לאורך הקריירה וזה השיא עבור מישהו שלא דורג בעצמו מעולם ראשון בעולם.

עוד בנושא:

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר שנגחאי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully