וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי עציר: נובאק דג'וקוביץ' ניצח את בורנה צ'וריץ' וזכה בטורניר שנגחאי

הסרבי שיעלה למקום השני בדירוג הקרוב לא התקשה גם מול הקרואטי שהפתיע את פדרר עם 4:6, 4:6 חלק זכה בטורניר מאסטרס מספר 32 בקריירה. המקום הראשון של נדאל בסכנה

נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך את הקאמבק שלו בדרך חזרה לפסגת הדירוג העולמי. הסרבי, שיעלה למקום השני בעולם בדירוג הבא שיתפרסם ביום שני, זכה היום (ראשון) בטורניר שנגחאי אחרי ניצחון בגמר על בורנה צ'וריץ' 4:6, 4:6.

נולה, שדרס בדרך לגמר את סשה זברב, לא התקשה יותר מדי גם מול הקרואטי שניצח בחצי הגמר את רוג'ר פדרר וסגר עניין אחרי קצת יותר משעה. שבירה אחת במערכה הראשונה הספיקה לסרבי כדי לנצח את המערכה. המערכה השנייה נפתחה עם שבירה מיידית של הסרבי שלא אפשר לקרואטי לשבור אותו בחזרה ושייט לניצחון. נולה רושם זכייה בתואר מאסטרס בפעם ה-32 בקריירה ובפעם הרביעית שהוא עושה זאת בשנגחאי. דג'וקוביץ' מפגר כרגע ב-35 נקודות בלבד אחרי רפאל נדאל הראשון בדירוג וזאת לפני הטורניר היוקרתי בלונדון שיסיים את השנה.

דג'וקוביץ' שנמצא בכושר נפלא מחזיק במאזן של 1:27 מאז הזכייה בטורניר ווימבלדון ב-15 ביולי. הסרבי יעזוב את סין עם שלל מכובד של אלף נקודות ATP ו-1,360,560 דולר. כעת נותר לו להשיג את היעד האחרון וזה לכבוש את פסגת הדירוג ולהטביע שוב את חותמו כטניסאי הכי טוב בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully