וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריה קסאטקינה זכתה בטורניר מוסקבה אחרי קאמבק גדול בגמר

הרוסייה בת ה-21 פיגרה 6:2, 4:1 מול אונס ג'אבור, אבל הצליחה לחזור, לנצח 6:2, 6:7 (3), 4:6 ותעלה לראשונה לטופ 10 העולמי. אניקה בק בת ה-24, שדורגה בשיאה 37 בעולם, פרשה

דריה קסאטקינה טניסאית רוסייה. רויטרס
תואר שני בקריירה ולעיני הקהל הביתי. קסאטקינה/רויטרס

דריה קסאטקינה זכתה היום (שבת) בטורניר מוסקבה מסבב הפרמייר. הרוסייה בת ה-21, שמדורגת במקום ה-14 בעולם, זכתה בתואר השני בקריירה שלה, ועוד מול הקהל הביתי, עם 6:2, 6:7 (3), 4:6 מול אונס ג'אבור (101) שהשלימה טורניר נהדר מבחינתה אחרי שעשתה את הדרך הארוכה מהמוקדמות ועד הגמר. הרוסייה הצעירה חזרה מפיגור 6:2, 4:1 כדי לנצח בגמר ועכשיו היא תיכנס לראשונה בקריירה שלה אל הטופ 10 העולמי. היא הטניסאית הרביעית שנולדה ב-1997 או מאוחר יותר שנכנסת לטופ 10 העולמי אחרי בלינדה בנצ'יץ', ילנה אוסטפנקו ונאומי אוסקה.

יוליה גרגס הגרמנייה בת ה-29 זכתה בטורניר לוקסמבורג מסבב האינטרנשיונל של ה-WTA. המדורגת תשיעית בעולם ניצחה 4:6, 5:7 את בלינדה בנצ'יץ' השוויצרית (47 בעולם) בתום משחק שארך שעה ועוד 27 דקות ובסופו הצליחה גרגס לזכות בתואר השישי בקריירה שלה.

הטניסאית הגרמנייה בת ה-24 אניקה בק הודיעה על פרישה מטניס. בק דורגה בשיאה במקום ה-37 בעולם וזכתה בשני טורניר WTA כשהיא גם מגיעה לשמינית גמר אליפות אוסטרליה ב-2016, פעמיים לסיבוב השלישי ברולאן גארוס ופעם אחת לסיבוב השלישי גם בווימבלדון.

היום היא כתבה: "יש חדשות שאני רוצה לחלוק איתכם. אני בטוחה שהתגעגתם אליי בסבב ה-WYA ועכשיו אני רוצה לספר לכם על התכניות שלי לגבי העתיד. לפני ארבע שנים זכיתי בתואר הראשון שלי בלוקסמבורג. זה היה רגע שיא אחד בקריירה שלי שהייתה מלאה ברגעים יפים. זה נמשך בעוד אירועים וחוויות יפים, כולל תואר WTA נוסף, עלייה לשמינית הגמר באליפות אוסטרליה, השתתפות במשחקים האולימפים וניצחונות עם נבחרת הפדרציה של גרמניה.

"לצערי הייתי צריכה להתמודד עם כמה בעיות מאז תחילת 2017. כמו שאתם מכירים אותי, ביליתי זמן בהרחבת אופקיי והגעתי למסקנה שזה הזמן לקבוע סדר עדיפויות חדש בחיי. התחלתי ללמוד ואני נהנית מזה מאוד. זה דורש ממני הרבה זמן ומאמץ ולכן הגישה המקצועית שלי לגבי העתיד השתנתה. הטניס לא חשוב כפי שהוא היה בעבר, אבל ברור שהאהבה שלי למשחק נותרה גדולה כתמיד. בנקודה זו, אני רוצה להגיד תודה לכל האנשים שליוו אותי לאורך המסע שלי. אני מודה לאוהדים הנאמנים שלי שעמדו מאחוריי לאורך כל השנים".

עוד בנושא:

חואן מרטין דל פוטרו שוב נפצע: "אני חש עצב נורא"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

אניקה בק טניסאית גרמנייה. GettyImages
תולה את המחבט. בק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully