וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי אבוקסיס מגבה את ירדן שועה, שביעות רצון ממשחק ההגנה

המאמן הגן על החלוץ לאחר התיקו מול הפועל תל אביב: "לא מצפה שייתן הצגה בכל משחק". עזוז: "הקבוצה התאזנה מבחינה הגנתית"

שחקן בני יהודה, ירדן שועה. דני מרון
הציפיות עלו. שועה/דני מרון

בני יהודה רשמה אמש (שבת) משחק ליגה שישי ברציפות ללא הפסד, אבל יצאה מאוכזבת מה-0:0 הביתי בדרבי הקטן מול הפועל תל אביב. משחק ההתקפה של הכתומים לא שטף כשהכישרון הצעיר ירדן שועה, שהרשים בשני הניצחונות לפני הפגרה והחל לזכות להתעניינות מצד הקבוצות הבכירות בליגה, לא הצליח להשפיע הפעם.

המאמן יוסי אבוקסיס ניסה להוריד את הלחץ מהחלוץ שלו ואמר: ירדן שחקן צעיר, אני לא מצפה שכל משחק הוא ייתן הצגה. היו לו הרבה משחקים מצוינים, אז הייתה ירידה, לא קרה כלום. יום פחות טוב, אבל הוא עם רגליים על הקרקע ועובד קשה. חבל שהמומנטום נעצר, עד היום הוא היה רק בעלייה. הוא כישרון גדול ואני מאמין שהוא יחזור לעצמו".

שביעות הרצון בבני יהודה הייתה מהקהל שהגיע לתמוך במושבה למרות הכעס על הזזתו ליציע המערבי, וכמובן ממשחק ההגנה. בני יהודה ספגה רק שער אחד בשלושת המחזורים האחרונים ובכלל השתפרה מאוד מאז קרלוס קוויאר הגיע להנהיג את מערך שלושת הבלמים. על כך אמר איציק עזוז: "אני לא אוהב שמחלקים את הקבוצה להגנה והתקפה. כן אפשר לראות שהקבוצה התאזנה מבחינה הגנתית, לא חודרים אותנו בקלות וזה מה שחשוב".

הקפטן התייחס לתיקו המאופס ואמר: "משחק פחות טוב שלנו מבחינת מהלכי כדורגל, צריך לומר את האמת, אבל גם במשחק פחות טוב שלנו היינו מאוד מאורגנים והם לא הגיעו ליותר מד מצבים. רצינו להמשיך ולנצח, אבל זה לא הלך. גם תיקו זה בסדר ואנחנו עם הפנים לבית"ר ירושלים. ברור שיש אכזבה מסוימת, אבל אם יש אכזבה במשחק שאנחנו לא מנצחים אז מצבנו טוב".

עוד בנושא:

הפועל חדרה: "לא עמדנו בלחץ ומכבי תל אביב זיהתה את זה"
עירוני קרית שמונה: "אם היינו יודעים לגמור משחקים היינו בצמרת"
אפילו הרשת לא האמינה: אורן יוסיפוביץ על השינוי ההתקפי של אייל גולסה

איציק עזוז שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
"אם יש אכזבה במשחק שאנחנו לא מנצחים אז מצבנו טוב". איציק עזוז/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully