וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי את זה באימונים": אלגרי זעם על התיקו, ציון דרך לרונאלדו

מאמן יובנטוס ממש לא אהב את ה-1:1 מול גנואה: "זו לא יובה אם אנחנו לא מסוגלים לגמור משחק וללכת". CR7 כבש שער 400 בקריירה

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס. רויטרס
השער שלו לא הספיק בסופו של דבר. רונאלדו/רויטרס

יובנטוס איבדה אתמול (שבת) נקודות באופן מפתיע מאוד עם 1:1 ביתי מול גנואה, אך מי שהמשיך לשבור שיאים היה כריסטיאנו רונאלדו שהפך לשחקן הראשון שמגיע ל-400 שערים בחמש הליגות הבכירות באירופה, עשרה שערים יותר מהמדורג שני, ליאו מסי כמובן שכבש אתמול מול סביליה לפני ששבר את ידו והוחלף.

השער החמישי של CR7 בסרייה ה' מצטרף ל-84 שערי פרמיירליג ועוד 311 שערי "לה ליגה" במדי ריאל מדריד. יובה שלטה לחלוטין במשחק עם 21 בעיטות לשער, אך רק שלוש מתוכן היו למסגרת - כולן מרגלי רונאלדו. דניאל בסה היה זה שכבש את השוויון ואפשר לנאפולי לצמק את הפער בפסגה. כעת, לרונאלדו מצפה אתגר מסקרן במיוחד - לכבוש גם ביום שלישי באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד קבוצתו לשעבר במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות.

עוד בנושא:

יובנטוס שמטה נקודות לראשונה אחרי 1:1 ביתי מול גנואה, נאפולי ניצחה
ליאונל מסי ייעדר כשלושה שבועות, ג'רארד פיקה: "אסור לתת לזה להשפיע עלינו"

מסימיליאנו אלגרי יובנטוס. רויטרס
ממש לא אהב את מה שראה. מקס אלגרי/רויטרס

מסימיליאנו אלגרי מאמנה של יובה ממש לא היה מרוצה מהתיקו הזה ואמר בסיום: "הפסקנו לשחק אחרי ה-0:1 וזה לא צריך לקרות. אחרי השוויון עברנו ממצב של שינה למצב של טירוף וזה לא מקובל. אני חייב להגיד שזה היה באוויר, גם חלק מהאימונים שלנו השבוע לא היו נהדרים. זו לא יובה אם אנחנו לא מסוגלים לגמור את המשחק וללכת הביתה, אנחנו צריכים לשחק 90 דקות ללא קשר לתוצאה".

על המפגש המסקרן שמצפה לקבוצתו מול מנצ'סטר יונייטד, אמר אלגרי: "זה יהיה משחק שונה לגמרי. הם משחקים כדי לנצח וגם אנחנו. גנואה עשתה עבודה טובה בהגנה וניסתה להישאר במשחק, אבל אני חייב לומר שזו היתה דוגמא למשחק שלא היינו בו מהתחלה וזה לא מקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully