וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "ברגע שלא אתבאס שאני משחק 10 דקות, מקומי לא יהיה פה"

21.10.2018 / 8:45

הפורוורד הוותיק קלע סל קריטי בניצחון על אילת: "יצאנו מהבור שחפרנו לעצמנו. אנחנו עוד לא נמצאים במקום שרוצים להיות בו"

one

הפועל חולון רשמה אמש (שבת) ניצחון דרמטי במיוחד כשגברה 102:108 על הפועל אילת בתום שתי הארכות. לקבוצה של דן שמיר היה זה המשחק השני ברציפות בו היא משחקת שתי הארכות, אחרי שביום רביעי האחרון הפסידה בסיטואציה דומה לוונציה האיטלקית בליגת האלופות, ועם העומס החריג הזה היא תצטרך להתמודד כשתעלה ביום שלישי למשחק נוסף במסגרת האירופית, הפעם בבית נגד פאוק סלוניקי.

אחד מגיבורי המשחק היה גיא פניני, שסיים את ההתמודדות עם 12 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, אך בעיקר ייזכר בזכות השלשה הגדולה שלו עם סיום ההארכה הראשונה שקבעה 93:93. בסיום המשחק באו באילת בטענות לצוות השופטים לאחר שלטענתם נעשתה עבירה עוד לפני שפניני היה בדרכו לזריקה. "לא הרגשתי שעשו עליי עבירה", אמר הפורוורד בסיום, "אם עשו עליי עבירה ולא שרקו זה חלק מהמשחק, אני שמח שהצלחנו לצאת מהבור שחפרנו לעצמנו, אחרי שבוע ממש אינטנסיבי ומתיש, רשמנו פה ניצחון גדול, זה חשוב מאוד בשבילנו".

השחקן שחגג בחודש שעבר 35 כעס בשבוע שעבר על כך ששותף רק ל-10 דקות נגד מכבי אשדוד, והתלונן על כך על הספסל, ומאז רשם שני משחקים טובים מאוד נגד ונציה ואילת, "ברגע שאני לא אתבאס שאני משחק 10 דקות, מקומי לא יהיה פה. לא עשינו מזה ביג דיל, המשכנו כאילו כלום לא קרה, וזה הכל". על היכולת של הקבוצה עד עכשיו הוסיף: "אנחנו לא במקום שאנחנו רוצים להיות, רוצים ללמוד מהטעויות. צריכים לדעת לנצח משחקים".

שחקני הפועל חולון קאליף ווייאט גיא פניני. יוסי ציפקיס
פניני חוגג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully