וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני התעצבן על דקות המשחק שלו: "לא אשחק פה 10 דקות"

הפורוורד הוותיק כעס ששותף רק ל-12 דקות בניצחון על אשדוד. הבעלים והמנכ"ל שוחחו עמו בסיום. דן שמיר: "לא מקבל את זה, אבל זה מה שעושה אותו טוב וככה אני רוצה אותו"

לירון מולדובן

הפועל חולון רשמה הערב (ראשון) את ניצחונה הראשון העונה כשהביסה את מכבי אשדוד 71:94 בחוץ. הקבוצה של דן שמיר שלטה בהתמודדות מהפתיחה ולא נתנה ליריבתה להתקרב לאורך כל המשחק. שון ג'ונס הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 16 נקודות ותשעה ריבאונדים.

אלא שלא שקט אצל הסגולים. הפורוורד גיא פניני לא אהב את העובדה שהמאמן דן שמיר שיתף אותו ל-12 דקות בלבד הערב וכשהוצא מהמשחק במהלך הרבע הרביעי צעק לעבר הצוות המקצועי: "אני לא אשחק פה 10 דקות". מיד לאחר מכן פניני קם מהספסל התרחק ממנו והתיישב בקצה כשהקפטן שלומי הרוש ניגש להרגיעו. בסיום המשחק גם הבעלים שלמה אייזיק והמנכ"ל רועי דבורה ניגשו לשחקן על מנת לשוחח עמו.

"נוציא לו כרטיס צהוב אבל הוא לא צריך כרטיס צהוב בגילו", אמר המאמן דן שמיר בסיום על התקרית, "אני לא מקבל את זה, אבל מההיכרות שלי איתו, זה מה שעושה אותו כל כך טוב ובגלל זה אני רוצה אותו איתי. להבדיל משחקנים אחרים בגילו, שרצים על אוטומט, אצלו זה לא ככה, יש לו אמוציות ודרייב. ככה אני רוצה אותו".

על המשחק עצמו אמר שמיר: "בשלב הזה של העונה כולם קופצים למסקנות, שמרנו הרבה יותר טוב מנהריה, פתחנו את המשחק עם אנרגיות יותר טובות. יש לנו דברים לתקן, טוב שיש ימים כאלה, הולכים לאתגר גדול ברביעי".

עוד בנושא:

הפועל חולון ניצחה 71:94 את מכבי אשדוד/באר טוביה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

גיא פניני שחקן הפועל חולון מול תום מעיין שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
פניני מול תום מעיין/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully