וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "ניצחון מאוד חשוב", שרון דרוקר: "לא נראה לי שאשן הלילה"

20.10.2018 / 23:56

הפועל חולון חגגה ניצחון דרמטי בהארכה כפולה על הפועל אילת, והמאמן יודע: "יש לנו עוד הרבה עבודה". הדרומיים, שהחתימו את סולימן בריימו, כעסו על השופטים, בן שימול: "הרבה טעויות של חוסר ריכוז"

תקציר: הפועל חולון - בני הרצליה 78:86. one
איזו דרמה. שחקני הפועל חולון חוגגים/one

דרמה גדולה נרשמה הערב (שבת) בהיכל בחולון בסיומה גברה הפועל חולון על הפועל אילת 102:108 לאחר שתי הארכות. בתום 40 הדקות הצליח לנזל סמית' לשלוח את המשחק להארכה, אחרי עבירה שנעשתה עליו ל-3 זריקות, ובתום הארכה הראשונה היה זה גיא פניני ששלח את המשחק להארכה נוספת עם שלשה ענקית. בהארכה השנייה הצליחה חולון לברוח ולגמור את המשחק.

חולון השלימה ארבע הארכות בשבוע, אחרי שרק ביום רביעי שיחקה שתי הארכות נגד ונציה בליגת האלופות והפסידה בסופו של דבר. "אנרגיה זה חלק מהסיפור של עונה כזאת", אמר דן שמיר בסיום, "באילת יש שחקנים שיודעים לשחק, לא חשבתי שזה יהיה משחק קל, גם אם הם שחררו שחקן, התכוננתי למשחק קשה. חלק מהדברים גם קרו, גם אם היו פה ושם דקות שהצלחנו לפתח משהו שאנחנו רוצים, זה לא היה מספיק. יש לנו הרבה דברים והרבה עבודה, אין ספק, הניצחון היום כניצחון הוא מאוד חשוב, הוא שייך לשחקנים שעשו פעולות גדולות. כמו שטעינו ושמנו את לנזל סמית' על הקו בסוף, אז פניני עשה מהלך גדול בסוף ההארכה הראשונה. ההארכות זה עניין מאוד מנטאלי, יש לנו הרבה עבודה והרבה מה לתקן".

מאמן הפועל אילת שרון דרוקר. לירון מולדובן
משחק מתסכל. שרון דרוקר/לירון מולדובן

בסיום המשחק באו באילת בטענות לצוות השיפוט לאחר שלטענתם השלישייה שניהלה את המשחק הייתה צריכה לשרוק לעבירה לפני הזריקה של פניני שכפתה את ההארכה השנייה. בקבוצה מתוסכלים מאוד מהסיטואציה ומההפסד השלישי בשלושה משחקים.

"לא נראה לי שאני אשן הלילה", אמר שרון דרוקר, "משחק חזק שלנו, אפשר לקחת הרבה דברים טובים, היה יותר כיף לקחת את זה אחרי ניצחון, אבל אין מגיע בספורט למרות שהגיע לנו. נצטרך לקחת את הדברים הטובים, כבר השבוע יצטרף עוד זר ונתחיל לעבוד איתו. אם לוקחים את הגרף מהמחצית הראשונה נגד הפועל שנראינו קטסטרופה אנחנו נראים יותר טוב. שיחקנו נכון, שיחקנו טוב ופספסנו. נתתי הוראה לעשות עבירה, פרדי עשה שתי עבירות ולא נשרק. היינו כבר בצד השני, ובהארכה השנייה כבר נפלנו מהרגליים. אמרתי לשחקנים שאם נופיע ככה אז דברים טובים יקרו לנו. היינו ראויים לצאת מפה עם ניצחון, נקווה לצאת עם זה נגד הרצליה".

הגארד אבי בן שימול הוסיף: "עשינו עבירה, לא נשרקה. קרה, סל גדול, מתקדמים הלאה ולוקחים את הדברים הטובים, יש לא מעט, בזה אנחנו צריכים להתמקד. נעשה שבוע של אימונים לקראת הרצליה, זה היה משחק לא פשוט עם הרבה טעויות של חוסר ריכוז שלנו לצד הרבה דברים טובים. העובדה שעוד לא ניצחנו, זה לא הדבר הכי נעים בעולם, אנחנו מסתכלים על הדרך, בונים את הדרך, זה כרגע הכי חשוב, בטח בשלב מוקדם של העונה. השתפרנו ממשחק למשחק ואנחנו משתפרים מיום ליום".

מי שבינתיים סיכם את תנאיו באילת וצפוי לנחות בישראל בימים הקרובים הוא הפורוורד-סנטר הניגרי סולימאן בריימו. בריימו הוא בוגר אוניברסיטת רייס משנת 2011, שהחל את הקריירה שלו בליגות במפרץ ובאסיה ובעונת 2015/16 הגיע לאירופה כשחתם בגיסן הגרמנית. בקיץ 2016 חתם באניסיי קרסניורסק ושיחק בה שנתיים כשבעונה שעברה רושם 9.8 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק.

עוד באותו נושא

אחרי שתי הארכות ודרמה: הפועל חולון גברה על הפועל אילת 102:108

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully