וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב משבחים את אנג'לו קלויארו: "מתאים את עצמי לכל קבוצה"

19.10.2018 / 7:08

לצד ווילבקין שאף הוא מקבל מחמאות, הפורוורד מרשים את הצהובים וכבר מקבל תיאבון: "רוצים להגיע לפלייאוף, ומשם נראה". בקבוצה נושמים לרווחה אחרי בודוצ'נוסט: "בסוף מצאנו הרכב נכון"

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עכשיו מכבי תל אביב תהיה יותר משוחררת? נבן ספאחיה/ברני ארדוב

לא מעט לחץ השתחרר אמש (חמישי) במכבי תל אביב אחרי ניצחון הבכורה ביורוליג, 68:78 על בודוצ'נוסט המונטנגרית. הצהובים הגיעו למשחק במאזן 2:0 וקרטעו ברוב שלבי המשחק מול מי שאמורה להיות אחת הקבוצות החלשות במפעל, אולם התעשתו ברבע האחרון והרגיעו מעט את המערכת. "בלוח הזמנים הקשה שלנו ידענו שזה משחק שאנחנו יכולים וצריכים לנצח. יש עוד דברים לשפר, המשחק מול צסק"א גזל מאיתנו לא מעט אנרגיה, אבל בסוף מצאנו את ההרכב הנכון. ההגנה ברבע האחרון היתה יוצאת מהכלל", אמרו בקבוצה.

סקוטי ווילבקין שקבע שיא קריירה ביורוליג עם 28 נקודות והוסיף גם 5 אסיסטים, זכה למחמאות בסיום מאנשי הקבוצה.

עוד בנושא

מכבי תל אביב גברה על בודוצ'נוסט 68:78 בחוץ
ספאחיה: "ברבע האחרון שיחקנו הגנה יוצאת מהכלל"
עוד אמש ביורוליג: צסק"א הזיעה, פנאתינייקוס הביסה

שחקן בודצ'נוסט ארל קלארק מול שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
התאקלם במהירות. קלויארו בהגנה, אמש/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי קיימת שביעות רצון משני המשחקים האחרונים של אנג'לו קלויארו. אתמול סיים הפורוורד עם 7 נקודות ו-5 ריבאונדים, וכהרגלו הראה הרבה נחישות ורוח לחימה. קלויארו סיכם ואמר ש"במחצית השנייה הצגנו הגנה נהדרת, ולכן גרמנו להם לאבד כדורים. זה היה ניצחון שהיה חשוב ונחוץ לנו".

קלויארו סיפר לוואלה! ספורט כיצד התגלגל למכבי תל אביב, אחרי שעד כה לא הוחתם מעולם בקבוצת יורוליג. "המגעים התחילו במהלך הקיץ, הסוכן שלי אמר לי שמכבי מעוניינת בי, שזה מועדון עם היסטוריה, אז חשבתי שזה יהיה טוב להגיע. לכל מקום שאני מגיע אני מנסה להתאים את עצמי למערכת, למה שצריך", אמר.

על התרשמותו מהקבוצה הוסיף קלויארו: "יש לנו לא מעט מנהיגים. אלכס טיוס מכיר היטב את הקבוצה, פארגו גם היה במכבי לא מעט זמן, ג'וני דיברתולומאו כקפטן. יש לא מעט שחקנים שמכירים את הרמה ביורוליג ושיחקו לא מעט שנים במועדון וזה הופך אותם למנהיגים. סקוטי ווילבקין הוא שחקן מצוין, הוא יודע למסור ויש לו קליעה מצוינת".

מה מטרות הקבוצה העונה? בשנה שעברה מכבי לא הצליחה ביורוליג.

"כמובן שביורוליג אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף, ונראה משם. אי אפשר לדעת כבר מתחילת העונה, הצלחה זה דבר שנבנה. ספאחיה מאמן קשוח ויש לו בצדק ציפיות מאיתנו, הוא מאמן מצוין ומחוץ למגרש הוא בחור מאוד נחמד".

עוד באותו נושא

נבן ספאחיה: "ברבע האחרון שיחקנו הגנה יוצאת מהכלל, זה המפתח"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully