וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשייה שמסעירה את הכדורגל הברזילאי: עסקת מכירתו של לוקאס פאקטה למילאן

עסקת העברתו של הקשר ההתקפי מפלמנגו למילאן נסגרה בתחילת השבוע, ובברזיל מדווחים על חקירה פנימית שנפתחה בתוך הקבוצה בנוגע למכירה: "הוא נמכר בפחות מסעיף השחרור שלו, וזה תמוה"

עריכת וידאו: מתן חדד

לוקאס פאקטה הקשר ההתקפי המוכשר של פלמנגו סגר את תנאיו במילאן, אליה הוא צפוי להצטרף בינואר הקרוב. הרוסונרי ישלמו עבורו 35 מיליון יורו. לפי הדיווחים, הברזילאי צפוי לעזוב את קבוצתו הנוכחית כבר בתחילת דצמבר, אז יעלה על מטוס וינחת במילאנו לתקופת התאקלמות בת חודש. הכישרון הצעיר יוכל כמובן לשחק רק החל מינואר, אז ייפתח רשמית חלון ההעברות בליגות באירופה.

בינתיים, העיתון הברזילאי "גלובו אספורטה" מדווח כי עסקת העברתו של פאקטה מעוררת תשומת לב רבה בברזיל, בעיקר בתוך פלמנגו, שם נערכים לבחירות לנשיאות המועדון. פאקטה נרכש כאמור תמורת 35 מיליון יורו, סכום הנמוך מסעיף השחרור שהוצמד לו.

עוד בנושא
ראג'ה נאינגולן מתכונן לדרבי המילאנזי ויורה: "פאלוטה עשה דברים מאחורי הגב שלי"
אנטוניו קסאנו שוב הודיע על פרישה: "סדר העדיפויות שלי השתנה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

לוקאס פאקטה שחקן פלמנגו חוגג. רויטרס
עוד לא עבר קבוצה וכבר מייצר כותרות. לוקאס פאקטה/רויטרס

"העסקה הזו מושכת תשומת לב", הסביר רודריגו דאנשי, בכיר במועצת המנהלים של הקבוצה, "שוק ההעברות נפתח רק בינואר, אך המכירה נעשתה כעת ו-30% מהסכום ילך לסוכנות שמנהלת את השחקן. אני בטוח שהיו כאן אינטרסים סמויים". דאנשי סבור שמכירתו של פאקטה, שהיה מבוקש גם על ידי ריאל מדריד, "מוזרה ביותר בהתחשב בעובדה שנמכר במחיר נמוך משמעותית מסעיף הרכישה שלו".

דאנשי התנגד למכירתו של פאקטה מתוך אמונה שהוא עשוי להשתפר ויוכל להימכר במחיר גבוה יותר בעתיד. עם זאת, יש הטוענים שהרעש שהוא מקים נובע בכלל משיקולים פוליטיים, רגע לפני הבחירות לנשיאות המועדון.

בעקבות כך, החליטה מועצת המנהלים לערוך חקירה פנימית שתברר את נסיבות העסקה והאם נעשתה כשורה. בברזיל טוענים שעוד מוקדם לדווח אם הדבר יכול להביא לביטולה, אם כי מציינים שהסבירות לכך היא נמוכה.

ריקרדו לומבה, סגן הנשיא של פלמנגו ומועמד נוסף לתפקיד הנשיא, חולק על דאנשי: "זו הייתה עסקה נהדרת. הסעיף נועד לסייע בהגנה עלינו, ולא בהכרח חייבים למכור לפיו. הסכום ששולם קרוב לסעיף הרכישה". גם הנשיא המכהן, אדוארדו בנדיירה יצא להגנת העסקה: "בעולם הכדורגל לא תמיד משיגים את הסכום שרוצים, ובמקרה הזה מה שקיבלנו בהחלט מספק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully