וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: כיאל סידר לברייטון ניצחון, סיטי הביסה, ליברפול צמודה אליה בפסגה

הקשר השיג שער בכורה בפרמיירליג וקבע 0:1 בניוקאסל. 0:5 לאלופה על ברנלי, 0:1 לליברפול בהאדרספילד, גם טוטנהאם ניצחה

שחקן ברייטון בירם כיאל חוגג עם חוסה איסקיירדו. GettyImages
המשיך בכושר הנהדר. בירם כיאל חוגג עם חוסה איסקיירדו/GettyImages

פגרת הנבחרות כבר מאחורינו והאקשן חזר אלינו היום (שבת) עם המחזור התשיעי של הפרמיירליג שנפתח עם קרב ענקיות בו צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-2:2 וז'וזה מוריניו השתולל בסיום. מנצ'סטר סיטי חזרה לפסגה עם 0:5 ביתי קליל על ברנלי, וליברפול נצמדה אליה עם 0:1 בהאדרספילד. טוטנהאם שתפגוש את האלופה בשבוע הבא ניצחה 0:1 את ווסטהאם ובירם כיאל סידר לברייטון 0:1 על ניוקאסל עם שער בכורה בפרמיירליג. קרדיף השיגה ניצחון ראשון ועלתה מעל לקו האדום עם 2:4 ביתי על פולהאם. מדובר ברביעייה ראשונה של העולה החדשה בליגה בכירה מאז 1961.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ז'וזה מוריניו יועמד לדין בהתאחדות האנגלית בשל "שימוש בשפה בוטה"
מת'יו לה טיסייה חוגג 50: השערים הגדולים של הכדורגלן האגדי

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
ניצחון קליל. מנצ'סטר סיטי חוגגת/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:5

אחרי ה-0:0 המסתכל באנפילד, הסיטיזנס חזרו למסלול הניצחונות עם ניצחון ביתי קליל על האורחים מלנקשייר. כדור רוחב של דויד סילבה מצא את סרחיו אגוארו שהעלה את האלופה ליתרון (17), הספרדי רשם בישול שני לברנרדו סילבה (54) וכעבור שתי דקות בלבד פרננדיניו הוסיף את השלישי עם בעיטה חזקה לרשת. ריאד מחרז, שהחמיץ פנדל נגד ליברפול, סובב כדור איכותי לחיבורים לחיבורים (83) ולירוי סאנה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90. מלבד החזרה למקום הראשון עם 23 נקודות, סיטי שמחה לקבל בחזרה את קווין דה בראונה, שחזר מפציעה ונכנס כמחליף בדקה ה-58.

עוד באותו נושא

אנגליה: צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-2:2, מוריניו השתולל

לכתבה המלאה
שחקני ליברפול חוגגים עם מוחמד סלאח (מימין). רויטרס
עקיצה אחת הספיקה. מוחמד סלאח/רויטרס

האדרספילד - ליברפול 1:0

שתי בעיטות למסגרת הספיקו לסגנית אלופת אירופה כדי להשיג ניצחון ולהיצמד למנצ'סטר סיטי בפסגה. דניאל סטארידג' וג'רדאן שאקירי הצטרפו בהתקפה למוחמד סלאח, כשהשוויצרי בישל למצרי את שער הניצחון בדקה ה-24. סלאח הגיע ל-50 שערים במדי קבוצות אנגליות. לורן דפואטר היה הכי קרוב לשוויון עבור האדרספילד, אבל אליסון עצר אותו והמארחת נותרה ללא ניצחון ומתחת לקו האדום עם שלוש נקודות בלבד. יורגן קלופ ניצח את חברו הטוב דויד ואגנר.

שחקן ברייטון בירם כיאל חוגג עם חוסה איסקיירדו. GettyImages
שער בכורה בפרמיירליג. בירם כיאל חוגג עם חוסה איסקיירדו/GettyImages

ניוקאסל - ברייטון 1:0

בירם כיאל המשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו. קשר נבחרת ישראל שוב פתח בהרכב, ולשמחתו כבש את שער הבכורה שלו בפרמיירליג בדקה ה-29. בעיטה של חוסה איסקיירדו על סף הרחבה הגיעה לכיאל, שדחק מקרוב לרשת וסידר לשחפים שלוש נקודות חשובות שהעלו אותם למקום ה-12 בטבלה עם 11 נקודות. הישראלי גם ספג צהוב בדקה ה-43. מדובר בניצחון ליגה שני רצוף של ברייטון, שהמשיכה את הצניחה החופשית של ניוקאסל שירדה למקום האחרון, עם שתי נקודות בלבד ויחד עם האדרספילד היא הקבוצה היחידה שעדיין לא השיגה ניצחון העונה. חלוץ השחפים, גלן מארי, הוחלף בדקה ה-16 ופונה על ידי אלונקה לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם אריק לאמלה. רויטרס
בשבוע הבא יש להם משחק ענק נגד האלופה. שחקני טוטנהאם חוגגים/רויטרס

ווסטהאם - טוטנהאם 1:0

הפטישים אמנם הצליחו להתייצב לאחרונה ולהיחלץ מהקו האדום, אך הם לא הצליחו להשיג נקודות בדרבי הלונדוני הביתי. המארחים לא ניצלו את העובדה שהתרנגולים הגיעו ללא דלה עלי, יאן ורטונגן ודני רוז הפצועים ונכנעו לנגיחה של אריק לאמלה שהגיע בדקה ה-44 להגבהה נאה של מוסא סיסוקו וקבע את תוצאת המשחק. טוטנהאם רשמה ניצחון רביעי רצוף ועלתה למקום השלישי עם 21 נקודות, מרחק שתי נקודות בלבד מהמוליכה מנ'צסטר סיטי, אותה תפגוש לקרב ענק במחזור הבא.

משחקים נוספים

קרדיף - פולהאם 2:4
לקרדיף: ג'וש מרפי (15), בובי ריד (20), קאלום פטרסון (65), קדים האריס (88). לפולהאם: אנדרה שורלה (11), ריאן ססניון (34)

וולבס - ווטפורד 2:0
לווטפורד: אטיין קאפו (20), רוברטו פריירה (21)

בורנמות' - סאות'המפטון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully