וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "קשה מאוד לשחק נגד צפיפות, אבל נקווה להמשיך במומנטום"

17.10.2018 / 17:40

מאמן הפועל באר שבע התייחס להפועל רעננה לקראת המפגש מולה (שבת, 20:30, ספורט4). שיר צדק: "היה לילה לא נעים בעיר, אבל זה דבר שאנחנו כבר מורגלים בו. החזרה לנבחרת הרימה אותי"

בשעה טובה ומוצלחת, ליגת העל תשוב בסוף השבוע הקרוב לפעילות והפועל באר שבע תקווה להמשיך במומנטום איתו יצאה לפגרה כשתארח את הפועל רעננה (20:30, ספורט4). היום (רביעי) ערך המאמן ברק בכר מסיבת עיתונאים ודיבר על מצב הקבוצה, בצל היום הקשה שעבר על העיר.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: הזרים רגועים, אליניב ברדה יחזור בהדרגה לתפקיד עוזר המאמן
מכבי תל אביב מרוצה מההופעה של חביב אוחיון בנבחרת הצעירה
בית"ר ירושלים: גיא לוזון עשוי לשנות מערך במשחק נגד מ.ס. אשדוד
הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
לא פשוט להתרכז בכדורגל. בכר/בני בן סימון

מאמן באר שבע ברק בכר התייחס ללילה הסוער שעבר על העיר בשל הירי מרצועת עזה ואמר: "זה משהו שאנחנו עושים בשגרה. יחסית למה שהיה הזרים התנהלו בצורה טובה, לא נכנסו לפאניקה. זה לא נעים, אבל הכול עבר בסדר. אני מקווה שימשיך להיות שקט". על המשחק מול רעננה אמר בכר: "גם הניצחון האחרון וגם הניצחון של הנבחרת, שהיה פה בטרנר, מוסיפים לאווירה. זה חיובי וזה כיף. אנחנו משחקים נגד קבוצה קשה מאוד ואנחנו יודעים את זה. אנחנו עם ניצחון אחד בשישה משחקים כך שאין לנו אפשרות להרגיש נוח עם עצמנו. אני שמח שבמשחק האחרון ניצחנו, אבל החוכמה זה להמשיך עם זה".

על רעננה וסגנון המשחק שלה: "זה משחק שונה, יותר צפוף, אבל בשנים האחרונות אנחנו רגילים לשחק נגד קבוצות שמצופפות. גם השנה היו משחקים שלא ניצחנו ועדיין הגענו להרבה מצבים. אני מקווה שנמשיך במגמה מהזמן האחרון. התחלנו את העונה לא טוב, אבל אנחנו רוצים להמשיך בקו השיפור כמה שיותר". על מצבו של בן שהר: "הוא נפצע בנבחרת, לא משהו רציני, אבל הוא גבולי. אני מקווה שבשבוע הבא אורן ביטון יוכל לחזור לאימונים".

הבלם שיר צדק גם דיבר על הלילה הלא שקט שעבר על העיר: "זה לא נעים, אבל לצערי אלה דברים שיש לנו ניסיון בהם. נקווה שימשיך להיות שקט בעזרת השם". על החזרה שלו: "היה לי ברור שזה תהליך שלוקח זמן, אני מקווה שזה ימשיך. קיבלתי עכשיו בראש בתדרוך הווידאו, נמשיך לשפר את מה שצריך לשפר. אני מקווה להמשיך לעבוד קשה ובעזרת השם גם להתקדם. זו פעם ראשונה שחזרתי לנבחרת וזו סגירת מעגל אחרי התקופה שעברתי. שמחתי לעזור לנבחרת לנצח. הרגשתי שזה הרים אותי ועזר לי לביטחון. אני מקווה שאוכל למנף את הדברים האלה".

על זה שהאצטדיון לא היה מלא בשבועות האחרונים אמר צדק: "אני בטוח שהמגרש יהיה מלא, האוהדים שלנו הם דחיפה אדירה לקבוצה. החיבור הוא טוב ואני בטוח שיהיה מלא בזמן הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully