וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מרוצה מההופעה של חביב אוחיון בנבחרת הצעירה

17.10.2018 / 9:35

השוער הצעיר, שמיועד לקבל את אפודת השוער הראשון אחרי שראיקוביץ' יעזוב, שמר על רשת נקייה מול קוסובו וזכה למחמאות. טיבי לא צפוי להיכלל בסגל לחדרה, איביץ' מתלבט אם לפתוח עם עטר

צילום ועריכה: קובי אליהו

שביעות רצון במכבי תל אביב מההופעה של שוער המשנה חביב אוחיון בנבחרת הצעירה אמש (שלישי). אוחיון לא שיחק בשום משחק רשמי של מכבי תל אביב העונה, אבל מאמן הצעירה מרקו בלבול האמין בו ושילב אותו אתמול בהרכב בניצחון 0:3 על קוסובו. השוער הצעיר והמבטיח שסבל מפציעה ארוכה בגבו עד לפני כחצי שנה, רשם משחק טוב, כולל שתי הצלות, ובמכבי תל אביב מאוד מרוצים מכך.

אוחיון שכבר יצא בעבר לאנגליה והיה על מסלול של קריירה כליגיונר מסומן על ידי בן מנספורד ואחרים במועדון כמי שיכנס לנעליו של פרדראג ראיקוביץ' אחרי שהסרבי יסיים את חוזהו ויעזוב. בכלל, במכבי תל אביב מרוצים גם מיתר השחקנים הבינלאומיים שלהם שזכו לדקות משמעותיות בשבוע האחרון בנבחרות השונות. אפילו ראיקוביץ' שהתקשה לפלס דרכו בנבחרת סרביה, שיחק מול רומניה ושמר על שער נקי.

בתוך כך חזרה אתמול הקבוצה להתאמן אבל רק היום תפתח בהכנות למשחק מול הפועל חדרה, כאשר האיצטדיון בנתניה צפוי להיות מלא. איתן טיבי חזר פצוע מהנבחרת ולא צפוי להיכלל בסגל. ולאדן איביץ' מתלבט אם להחזיר את אלירן עטר להרכב אחרי שלא קיבל דקות מול בית"ר ירושלים במחזור הקודם.

עוד בנושא

הנבחרת הצעירה סיימה את קמפיין מוקדמות היורו עם 0:3 על קוסובו
במכבי תל אביב מרוצים גם מההופעה של הנציגים בנבחרת הבוגרת

חביב אוחיון שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
מתחיל להשתפשף לקראת היום שאחרי ראיקוביץ'. חביב אוחיון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully