וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו עד גיל 21: ישראל סיימה את הקמפיין עם 0:3 על קוסובו

קייס גאנם חגג את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הצעירה עם צמד חלומי (10, 45+2), רז מאיר הוסיף (72). בלבול: "הנבחרת הבוגרת משתפת איתנו פעולה באופן הדוק, מה שלא היה לפני כן"

שחקני נבחרת הצעירה של ישראל חוגגים. מגד גוזני
חגגה בסיום הקמפיין. נבחרת ישראל הצעירה/מגד גוזני

אחרי ה-1:3 המרשים על אירלנד ביום חמישי, הנבחרת הצעירה של ישראל סיימה היום (שלישי) באופן רשמי את קמפיין מוקדמות יורו 2019 עם ניצחון 0:3 נאה על נבחרתה הצעירה של קוסובו ברמת גן. צמד של קייס גאנם (10, 45+2) בהופעת הבכורה שלו ושער נוסף של רז מאיר (72) סידרו לנבחרת של מרקו בלבול ניצחון רביעי בקמפיין ואת הבטחת המקום הרביעי בבית כשבמאזנה 14 נקודות.

מרקו בלבול העניק הופעות בכורה בהרכב לשוער מכבי תל אביב חביב אוחיון ולחלוץ הפועל רעננה קייס גאנם, והאחרון חגג כבר אחרי עשר דקות: שיתוף פעולה יפה בין נטע לביא, גבי קניקובסקי ומוטי ברשצקי הסתיים אצל גאנם, שהרשית את שער הבכורה שלו בנבחרת והעלה את ישראל ל-0:1. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הבכורה של גאנם הפכה לחלומית עם צמד: כדור חופשי של יונתן כהן מצא את הראש של חלוץ רעננה שנגח לרשת וקבע 0:2 למארחים בהפסקה. בדקה ה-72 יונתן כהן רשם בישול נוסף כשהוביל מתפרצת נהדרת, מצא בכדור גדול את רז מאיר שלא התבלבל מול השוער וקבע 0:3, שהייתה גם תוצאת המשחק.

הרכב נבחרת ישראל: חביב אוחיון, רז מאיר, עידן נחמיאס (עופרי ארד, 76), עמית ביטון, ירדן כהן, נטע לביא, אור דסה (מוחמד אבו פאני, 63), גבי קניקובסקי, מוטי ברשצקי, יונתן כהן, קייס גאנם (תאי בריבו, 73)

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מוקדמות אליפות אירופה: במשחק חסר משמעות מעשית, ישראל הצעירה גברה על אירלנד 1:3
אנדי הרצוג: "היה ברור שתהיה ביקורת, לא הביאו את פפ או מוריניו"

מאמן נבחרת ישראל הצעירה מרקו בלבול. מגד גוזני
הנבחרת סיימה את הקמפיין בטעם טוב. מרקו בלבול/מגד גוזני

מרקו בלבול אמר בסיום: "המשכנו את השבוע הטוב שלנו, עם משחקים טובים, גולים יפים והרבה הזדמנויות. היינו מאוד נחושים מול נבחרת שעשתה צרות לגרמניה ונורבגיה. אני שמח שסיימנו עם טעם טוב וקפצנו מקום או שניים בדירוג. היה בית לא קל, אולי יכולנו לעשות עוד תוצאה טובה או שתיים ולהגיע לפלייאוף, אבל זה לא קרה לצערי. שלחנו שחקנים לנבחרת הבוגרת, שישה-שבעה שחקנים וזה משמעותי מאוד. זה לא קרה הרבה זמן. הנבחרת הבוגרת משתפת איתנו פעולה באופן הדוק, מה שלא היה לפני כן, והיא נותנת לנו השראה. יש לי חוזה ואני ממשיך. אני רוצה להיות גם בקמפיין הבא".

מוטי ברשצקי: "תמיד רוצים לנצח כשמייצגים את המדינה, בין אם המשחק חשוב או לא, ואני שמח שעשינו את זה. היו בבית הזה נבחרות טובות כמו נורבגיה ואירלנד שמספקות שחקנים לפרמיירליג. יש אצלנו שחקנים שכבר הגיעו לנבחרת הבוגרת, זה כיף ששחקנים עולים ואני מקווה שגם מהמשחק הזה יהיו כאלה שיתקדמו. אני חושב שאם השחקנים ישחקו בקבוצות לפני כן, הכול ייראה אחרת".

עוד באותו נושא

מוקדמות אליפות אירופה: במשחק חסר משמעות מעשית, ישראל הצעירה גברה על אירלנד 1:3

לכתבה המלאה
seperator

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך

דקה 10: שער! התקפה יפה של ישראל עברה בין נטע לביא, גבי קניקובסקי ומוטי ברשצקי עד שהגיעה לקייס גאנם, שהרשית את שער הבכורה שלו בנבחרת. 0:1 לישראל

דקה 24: כדור חופשי ישראלי הגיע לראש של עמית ביטון, שנגח לא רע וסחט הצלה טובה מהשוער האורח

דקה 38: נטע לביא ניסה את מזלו עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אך השוער הקוסוברי היה במקום והדף

דקה 45+2: שער! רגע לפני השריקה להפסקה, כדור חופשי של יונתן כהן מצא את קייס גאנם שהשלים צמד בכורה חלומי עם נגיחה לרשת. 0:2 לישראל

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך

דקה 72: שער! התקפה מתפרצת נהדרת. יונתן כהן השלים בישול שני כשמצא בכדור מצוין את רז מאיר, שלא התקשה מול השוער וקבע 0:3 ישראלי

שחקני נבחרת ישראל הצעירה מעל קייס גאנם לאחר שכבש. מגד גוזני
השחקנים חוגגים את שער היתרון/מגד גוזני
אוהדי הנבחרת הצעירה של ישראל. מגד גוזני
האוהדים באו לתמוך/מגד גוזני
אוהדת נבחרת קוסובו. מגד גוזני
אוהדת נבחרת קוסובו/מגד גוזני
שחקני נבחרת הצעירה של ישראל חוגגים. מגד גוזני
הנבחרת חוגגת את השער השני/מגד גוזני
שחקן נבחרת ישראל הצעירה רז מאיר. מגד גוזני
רז מאיר בפעולה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully