וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הזרים רגועים, אליניב ברדה יחזור בהדרגה לתפקיד עוזר המאמן

17.10.2018 / 9:10

השחקנים משדרים עסקים כרגיל, אחד מהם אמר לחבריו: "שמענו בום חזק, אבל אין פאניקה". שחקן העבר עבר סדרת בדיקות, הרופאים אישרו לו לשוב לאט לאט לתפקיד. אלו וטהא יחזרו לסגל

צילום ועריכה: קובי אליהו

בצל שיגורי הרקטות הלילה (רביעי) לבאר שבע, בהפועל באר שבע וידאו עם השחקנים הזרים של הקבוצה שהם בסדר, כאשר לפחות בשלב זה בהנהלת המועדון הבינו שאף שחקן לא נלחץ מהמצב הנוכחי ושהשחקנים משדרים עסקים כרגיל. אחד מהזרים אמר הבוקר לכמה מחבריו: "המשפחה שלי שמעה את הבום חזק, אבל אין אצלנו פאניקה. נקווה שזה הטיל האחרון".

אגב, זר אחר כלל לא ידע בבוקר מה קרה בלילה ולא היה מודע להתרחשויות. יצויין שג'ון אוגו ואריק סאבו כלל לא בארץ, כך שהיה מדובר בזרים האחרים של האלופה, ביניהם שלושה שכבר נמצאים בארץ מעל לשנה ומכירים מקרים מסוג זה. במועדון טרם קיבלו בשלב זה הנחיות לגבי שינוי אפשרי של מיקום אימוני הקבוצה, וההערכה היא שכרגע הכל יתקיים באופן שגרתי.

לוואלה! ספורט נודע שלאחר סדרת בדיקות מקיפות, רופאיו של אליניב ברדה אישרו לו לחזור לתפקיד עוזר המאמן ושחקן העבר יעשה זאת בהדרגה. כזכור, עוזר המאמן חש סחרחורות באחד מהאימונים ובשל אירוע הלב שחווה אשתקד, עבר בדיקות מקיפות כדי לקבל אישור לחזור לפעילות. מאז ברדה התמקד בתפקידיו כסקאוט ראשי וכאחראי על האקדמיה המשותפת עם אתלטיקו מדריד, אך כעת יחזור בהדרגה עד אשר ישוב באופן מלא גם לתפקיד עוזרו של ברק בכר.

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל באר שבע החליטה שלא להחתים את הנבחן מיקו ממן
חנן ממן חזר לאימוני הפועל באר שבע, בקבוצה מעידים: "הרבה לחץ השתחרר"

שוער נבחרת ישראל אריאל הרוש. ברני ארדוב
זכה למחמאות. אריאל הרוש במדי הנבחרת/ברני ארדוב

בכל הנוגע לצד המקצועי: בקבוצה יקבלו בחזרה לסגל את דור אלו ולואי טהא לקראת המשחק נגד הפועל רעננה ביום שבת. המאמן ברק בכר יצטרך להחליט האם להחזירם לסגל או שמא להמשיך עם ה-18 שהשיגו ניצחון בכורה בליגה העונה על מכבי פתח תקוה לפני היציאה לפגרת הנבחרות. בן שהר עדיין בספק למשחק והחלטה סופית לגביו תתקבל לקראת סוף השבוע.

במועדון היו מרוצים מאוד מההופעות של נציגיהם במשחקי הנבחרת. שיר צדק ודיא סבע זכו למחמאות כשמעל כולם היה זה אריאל הרוש שזכה מחמאות גדולות: "לאט לאט השחקנים נכנסים לכושר האמיתי שלהם", אמר גורם בקבוצה, שהוסיף: "המטרה היא לייצר מומנטום ואז הביטחון העצמי יחזיר אותנו ליכולת שאפיינה אותנו לפני שהתחילו הבעיות".

עוד באותו נושא

חנן ממן חזר לאימוני הפועל באר שבע, בקבוצה מעידים: "הרבה לחץ השתחרר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully