וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החליטה שלא להחתים את הנבחן מיקו ממן

11.10.2018 / 11:14

החלוץ ששיחק לאחרונה בהפועל קטמון לא יצטרף ויוצע לעירוני קרית שמונה. לואי טהא ודור אלו צפויים לחזור לסגל מול הפועל רעננה, השיקום של מיגל ויטור מתקדם, עשוי לחזור בסוף נובמבר

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע החליטה שלא להחתים את מיקו ממן, שנבחן בימים האחרונים. החלוץ, שקבוצתו האחרונה היתה הפועל קטמון מהליגה הלאומית, הרשים את הצוות המקצועי באימונים הבודדים שערך עם הקבוצה, אך לא מספיק בשביל לקבל מקום של קבע בסגל.

ממן יחפש קבוצה אחרת בליגת העל או בליגה הלאומית. ייתכן שהוא יוצע בימים הקרובים לעירוני קרית שמונה, שמחפשת חלוץ בעקבות הפציעה של שמעון אבוחצירה.

עוד בבאר שבע: המגן הימני דור אלו והבלם לואי טהא צפויים לחזור לסגל ולהיות כשירים לקראת המשחק נגד הפועל רעננה לאחר פגרת הנבחרות. במועדון מרוצים מאוד מהחזרה הצפויה של השניים שתעבה משמעותית את הסגל, וטהא שהיה שחקן הרכב קבוע עד הפציעה ייאבק עם שיר צדק וחאתם עבד אל חמיד על המקום ב-11 של ברק בכר.

גם חנן ממן יחזור לסגל לאחר שקלקול הקיבה ממנו סבל חלף. מיגל ויטור ומיכאל אוחנה יחזרו לפעילות רק לקראת סוף השנה. ויטור נמצא בשלב מתקדם יותר בשיקום, והמטרה היא שיחזור לקראת סוף חודש נובמבר.

עוד בנושא

הערב: ישראל - סקוטלנד (21:45, ערוץ 13)
"הרבה לחץ השתחרר": באר שבע חזרה לחייך באימונים
למה בוטל המשחק של הפועל חיפה מול כוכבי המגזר הערבי?

מיקו ממן שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
יחפש קבוצה אחרת. מיקו ממן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully