וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: גיא לוזון עשוי לשנות מערך במשחק נגד מ.ס. אשדוד

17.10.2018 / 8:20

מאמן הקבוצה שוקל לפתוח עם שני חלוצים ושני שחקני קישור, קריאף צפוי להמשיך כמגן ואילן בחוד לוזון בדק את האופציה לשחק עם וארן ואולנארה. גורם במועדון: "חייבים להתחיל לנצח"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוזון, עשוי לשנות מערך ולפתוח במשחק הקרוב ביום ראשון באשדוד עם שני חלוצים ושני שחקני קישור. באימון אתמול (שלישי) תורגלו דן איינבינדר ואפונסו טיירה בקישור, בעוד אופיר קריאף צפוי להמשיך כמגן ימני ואילו בחוד בדק המאמן את האופציה לשחק עם אנתוני וארן והמצטרף הטרי ארון אולנארה. יחד עם זאת, המאמן צפוי לנסות עד למשחק מספר אופציות נוספות, כולל זאת של יקוב סילבסטר, ונראה כי יחליט רק סמוך למועד המשחק על ה-11 שיפתחו בהרכב.

המקום האחרון בטבלה והעובדה כי סגל הקבוצה מלא בבעיות אגו לא נותנים יותר מדי שקט לקבוצה. בבית"ר מדברים על כך כי רק מעבר למסלול של ניצחונות יוכל לייצב את חדר ההלבשה ולתת קצת שקט. גורם במועדון אמר אתמול: "גם אם לא כל האגו בחדר ההלבשה והבעיות שיש, גם אם היה חדר הלבשה מושלם, שבית"ר ירושלים במקום האחרון תמיד יהיה לחץ ומתח בקרב כולם. זאת בית"ר ירושלים, חייבים פשוט להתחיל לנצח".

שחקני הקבוצה והנהלת המועדון יצאו אמש לערב גיבוש במסעדה בירושלים. לאחר הארוחה זכו להרצאה של פסקל ברקוביץ' - הספורטאית הפראלימפית המתפקדת באופן מרשים על אף שאיבדה את שתי רגליה. השחקנים יזכו היום ליום חופש ויחזרו מחר לאימונים.

עוד בנושא:

חוגג: "הגזענות היא חילול השם. כשיושבים עם הקיצונים הדברים מסתדרים"
יעקב בריהון הושעה מאימוני בית"ר ירושלים
הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

אופיר קריאף, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
צפוי להמשיך כמגן. אופיר קריאף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully