וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיימרים בטירוף: אם יחתום באוסטרליה, יוסאין בולט ייכנס ל-FIFA 19

למרות שטרם חתם על חוזה מקצועני, האצן הגדול בכל הזמנים ממשיך לשגע את כולם ועכשיו הגיע תורם של מעריצי המשחק. בכיר בחברת EA גם גילה: האם בולט יהפוך לשחקן המהיר ביותר במשחק?

שחקן סנטרל קוסט מרינרס יוסאין בולט. רויטרס
אם יקבל חוזה בקבוצה האוסטרלית, יוכנס למשחק באופן אוטומטי. יוסאין בולט/רויטרס

הטירוף לא עוצר, ועכשיו הוא גם בדרך ל-FIFA 19: יוסאין בולט, האצן הגדול בכל הזמנים שעשוי להפוך בקרוב מאוד לכדורגלן מקצועי מן המניין, ככל הנראה ייכלל במשחק הוידאו המפורסם, כך על פי נציג בכיר מחברת EA Sports המייצרת את משחק הכדורגל המצליח בעולם. בולט נמצא כרגע במבחנים בקבוצת סנטרל קוסט מרינרס האוסטרלית, אך על פי דיווחים מקומיים הוא לא צפוי לקבל חוזה מקצועני וזאת למרות שכבש צמד מרשים במשחק הכנה. רשת ESPN דיווחה שמי שעשויה לקפוץ על המציאה תהיה ואלטה, אלופת מלטה, שעל פי הדיווח אף הציעה לבולט חוזה לשנתיים.

"אם בולט יוחתם בסנטרל קוסט או בכל קבוצה אחרת בליגה האוסטרלית, הוא יהפוך באופן אוטומטי לחלק מהמשחק בעדכון הבא", סיפר הבכיר מ-EA לרשת 'פוקס ספורטס אסיה', והוסיף: "גם אם זה לא יקרה, תמיד יש סיכוי שנוסיף אותו כשחקן חופשי". ומה לגבי המהירות של בולט בן ה-32? במשחקי FIFA ישנה חשיבות רבה למהירות של השחקן - ככל שהמהירות גבוהה יותר, כך השחקן טוב יותר במשחק. הבכיר מ-EA סיפר בעניין הזה: "זה די מובן שאם הוא יהיה חלק מ-FIFA, הוא יהיה השחקן הכי מהיר במשחק. חברים, אנחנו מדברים פה על יוסאין בולט".

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ישחק כדורגל באירופה? "בולט קיבל הצעה לחוזה לשנתיים מוואלטה"
מהיר, ולא רק על המסלול: יוסאין בולט כבש צמד בכורה באוסטרליה

ברשת כבר מפנטזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully