וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיר, ולא רק על המסלול: יוסאין בולט כבש צמד בכורה באוסטרליה

האצן הג'מייקני עשה הסבת מקצוע ובינתיים הוא מוכיח שיש לו מה למכור גם על הדשא כשרשם שני שערים במשחק הכנה של קבוצתו סנטרל קוסט מרינרס: "לכבוש שער זו הרגשה נהדרת. אני משתפר"

האצן הג'מייקני יוסאין בולט חוגג במדי סנטרל קוסט מרינרס. GettyImages
רגעים מרגשים לאצן הג'מייקני. בולט/GettyImages

שיאן העולם ב-100 וב-200 מטר ריצה עלה בהרכב, אך הציג יכולת די פושרת במחצית הראשונה, כשהוא מתקשה להפגין טכניקה טובה עם הכדור. במחצית השנייה, אחרי שצבר ביטחון, הג'מייקני השתחרר ובדקה ה-55 הרגע הגדול שלו הגיע. כדור עומק נשלח לעברו, הוא ניצל את המהירות המסחררת שלו כדי להקדים את ההגנה, השתלט עליו ובעט שטוח וחזק לפינה הקרובה. בדקה ה-68 בולט הכפיל את מאזנו, אחרי שזיהה אי הבנה בין השוער לבלם, מיהר לכדור תועה ודחק מקרוב פנימה.

עוד בנושא
קווין מאייר הצרפתי שבר את שיא העולם בקרב 10
אליוד קיפצו'גה הקנייתי קבע בברלין שיא עולמי חדש בריצת מרתון
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

האצן הג'מייקני יוסאין בולט חוגג במדי סנטרל קוסט מרינרס. GettyImages
כמו על המסלול, רק על הדשא. בולט חוגג/GettyImages

הג'מייקני היה באופוריה בסיום: "לכבוש שער במשחק המשמעותי הראשון שלך זו פשוט הרגשה נהדרת", אמר. "אני מתקשה בטכניקה, אבל עובד קשה על זה כדי להשתפר ולהוכיח לעצמי שאני יכול. מרגיש שאני מתקדם כאן מיום ליום".

גם המאמן שלו שמח עבורו: "הדבר הכי טוב עם יוסיין זה שהוא כל כך צנוע. הוא התחבר לכל השחקנים בקבוצה. ההתקדמות שלו מהיום הראשון שלו כאן ועד עכשיו, היא מטורפת", החמיא.

הליגה תיפתח בסוף השבוע הבא, כשסנטרל ייסעו לברייסביין למשחק חוץ. אמנם לא התחום הטבעי שלו, אבל לא מומלץ להמר נגד בולט, מהווינרים הגדולים בתולדות הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully