וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישחק כדורגל באירופה? "בולט קיבל הצעה לחוזה לשנתיים מוואלטה"

אחרי שבאוסטרליה החליטו שלא להחתים האצן האגדי, ב-ESPN מדווחים שאלופת מלטה, שנרכשה לאחרונה על ידי בעלים עשירים מאבו דאבי, מעוניינת בו כחלק מפרויקט ארוך טווח ושאפתני

האצן הג'מייקני יוסאין בולט חוגג במדי סנטרל קוסט מרינרס. GettyImages
לא מוותר על קריירת הכדורגלן. יוסאין בולט במדי סנטרל קוסט/GettyImages

זה החל כגימיק, אבל לאחרונה קיבל תפנית מעשית וייתכן מאוד שיוסאין בולט, האצן הגדול בכל הזמנים, יהפוך בקרוב מאוד לכדורגלן מקצועי מן המניין. למרות שכבש צמד במשחק אימון של סנטרל קוסט מרינרס הקבוצה בה הוא נבחן, זו החליטה שלא להחתים אותו בשורותיה אבל היום מתפרסמים דיווחים לפיהם האצן הג'מייקני קיבל הצעה לחוזה לשנתיים מקבוצה וואלטה אלופת מלטה.

ב-ESPN מדווחים שגאסטון סלימן, הבעלים של המלטזים אישר לאתר שהם מקווים להחתים את שיאן העולם ב-100 ו-200 מטרים בזמן כדי שזה יוכל לשחק בסופר קאפ המקומי מול באלזאן ב-13 בדצמבר. "אלוף כזה הוא תמיד רצוי במועדון שלנו ואנחנו מאמינים ששום דבר הוא לא בלתי אפשרי", אמר סלימן, שהוסיף כי הוא מקווה שבולט יסלול את הדרך לאתלטים נוספים לעשות את המעבר מאתלטיקה לכדורגל.

הסוכן טוני רייליס, שייצג את בולט בתקופה שלו באוסטרליה, אישר ל-ESPN ש"יש מועדון באירופה שהציע לבולט חוזה לשנתיים. המועדון הזה נרכש לאחרונה על ידי בעלים חדשים שיש להם שאיפות לשחק בליגת האלופות".

ואלטה נרכשה רק בספטמבר האחרון על ידי בעלים עשירים מאבו דאבי, כאשר המשקיעים החדשים הציבו לעצמם רף גבוה ושואפים להביא את המועדון הזה לצמרת הכדורגל באירופה. אל סגל הקבוצה משתייכים שני שחקנים ארגנטינאים והכוכב שלה הוא בויאן קאלייביץ' החלוץ המונטנגרי שנרכש מבאלזאן היריבה הגדולה אחרי שכבש בשורותיה 14 שערים בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully