וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה יתקשר כדי להתנצל בפני ליאו מסי: "הוא עצוב שעיוותו את דבריו"

אחרי הראיון השנוי במחלוקת, ברצלונה מבקרת ועוקצת ("דייגו צריך להיזהר בלשונו"), ועורך דינו של מראדונה מבהיר: "כל מי שחושב שהוא ביקר את מסי טועה בגדול. הוא יסביר לו בדיוק למה התכוון"

נבחרת ארגנטינה נחלה אמש (שלישי) הפסד כואב ודרמטי ליריבה המושבעת ברזיל, אבל המדינה כולה עדיין עסוקה בביקורת המפתיעה שהטיח דייגו מראדונה בליאו מסי. כזכור, דייגיטו תקף את הפרעוש בראיון לתחנת טלוויזיה מקסיקנית, כשטען ש"שחקן שהולך 20 פעמים לשירותים לפני משחק לא יכול להנהיג" והוסיף ש"ארגנטינה צריכה להפסיק לעשות ממנו אלוהים".

הראיון עורר סערה בארגנטינה, בעיקר משום שלאורך כל התקופה האחרונה אמר מראדונה דברים הפוכים, גיבה את מסי בהחלטתו שלא להתייצב למשחקי הנבחרת (למרות שלא הודיע רשמית על פרישה ממנה), וביקר דווקא את העם הארגנטינאי בשל הציפיות "המוגזמות" והיחס ה"אכזרי" שהוא מעניק למסי.

בנוסף, נראה מראדונה במהלך הראיון מבולבל וכבוי, מלמל את דבריו בשקט, והעלה שוב ספקולציות בנוגע למידת צלילותו בזמן הצילומים. אמש הודיע עורך דינו של מראדונה מטיאס מורלה כי בכוונתו של שחקן העבר האגדי להתקשר לליאו מסי ולהתנצל בפניו באופן אישי. "הוא ידבר איתו ויסביר לו מה התכוון לומר. דייגו עצוב ומלא חרטה על האופן שבו הדברים הללו נאמרו".

עוד בנושא

מראדונה תוקף את מסי: "מנהיג? הוא הולך לשירותים 20 פעם לפני משחק"
ברזיל ניצחה 0:1 את ארגנטינה בסעודיה הודות לשער בתוספת הזמן
ברצלונה מחפשת מחליף לסוארס, קשישטוף פיונטק וניקולא פפה מועמדים
מודריץ' חושף: "התערבנו בחדר ההלבשה, לא האמנו שרונאלדו יעזוב"

הראיון המדובר של מראדונה

לטענת מורלה, מראדונה משוכנע שדבריו לא הובנו כהלכה. "מה שדייגו ניסה לומר, זה שלא צריך לשים על מסי את עול המנהיגות של הנבחרת. הוא ניסה לומר שצריך להוריד ממנו לחץ. כל מי שחושב שהוא ביקר אותו טועה. העיתונאי המקסיקני הטעה אותו וגרם לו ליפול בלשונו".

כך או כך, מיותר לציין שבברצלונה לא אהבו את הדברים. דובר המועדון ז'וספ ויווס אמר אמש ש"מסי הכדורגלן הגדול בהיסטוריה, ומהווה דוגמא לכל ספורטאי בעולם, על ומחוץ למגרש", כתגובה לשאלה על האמירות של מראדונה.

גם קרלוס אלניה, חברו של מסי לברצלונה, גיבה את הפרעוש ואמר ש"מראדונה טועה בגדול. הוא לא נותן מספיק כבוד לשחקן הטוב בכל הזמנים. נכון, גם דייגו היה אחד הגדולים, אבל בדיוק בגלל זה הוא צריך להיזהר בלשונו. מסי הוא דוגמא ומופת לכל ספורטאי".

פרננדו סיגנוריני, אשר שימש כמאמנו הפיזיולוגי של מראדונה לאורך רוב שנות הקריירה וגם היה בצוות נבחרת ארגנטינה כשמראדונה אימן אותה, החליט להגיב לדברים בתכנית הרדיו הארגנטינאית "סופר דפורטיבו". סיגנוריני דווקא הגן על מסי ואמר: "כואב לי על מסי, הוא נתן הכל לנבחרת ומקבל מהאומה הארגנטינאית יחס לא ראוי. הלוואי שהוא היה מקבל אזרחות ספרדית ומשחק בנבחרת ספרד, ככה הוא כבר היה אלוף עולם ולא היו יורדים עליו. אני לא חושב שהוא בכלל היה צריך לייצג את ארגנטינה, כמעט ואין לו קשר לאנשים במדינה והם רק עוקצים אותו בכל הזדמנות. לכדורגל הארגנטינאי לא מגיע כוכב על כמו ליאונל מסי".

במקביל, נבחרת ארגנטינה מנסה להתרגל למציאות ללא מסי. אמש האלביסלסטה נתנו פייט לניימאר, פיליפה קוטיניו, רוברטו פירמינו ושאר הכוכבים של ברזיל, ולמרות ההפסד יצאו מעודדים. "המשחק הזה היה ההוכחה - נבוא להילחם מול כל נבחרת בעולם", אמר המאמן הזמני ליונל סקאלוני, שספג הפסד ראשון בקדנציה הקצרה שלו. "יש הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה הצלחנו לנטרל את ניימאר, הצלחנו לסכל להם הרבה התקפות. נכון, ספגנו שער מיותר בתוספת הזמן, אבל יש תחושות טובות בנבחרת".

ליאונל מסי עם דייגו מראדונה בטקס פרסי פיפ"א. רויטרס
יחסים מורכבים, ומאז ולתמיד. מסי ומראדונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully