וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: נס ציונה מחפשת הפתעה ברוסיה

16.10.2018 / 14:30

הקבוצה של נדב זילברשטיין תפתח את הופעתה ההיסטורית בשלב הבתים של המפעל האירופי במשחק חוץ נגד סראטוב (18:00) שמחזיקה בחמישה אמריקאים. ג'ראלד לי שלא שיחק בהפסד לגלבוע/גליל, ישוב לסגל

ג'ראלד לי שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
שב מפציעה. ג'ראלד לי/ברני ארדוב

אחרי ההצלחה בעלייה לשלב הבתים במפעל, תפתח מחר (רביעי) עירוני נס ציונה את שלב הבתים ביורופקאפ כשתתארח ברוסיה אצל סראטוב המקומית (18:00). השתיים מצטרפות לדן בוש ההולנדית ופרדוביצה הצ'כית שיתמודדו ביניהן מחר, ולאחר שישה מחזורים יקבע מי השתיים שתעפלנה לשלב הבתים השני.

עוד בנושא
בחולון לא מתרגשים מהכעס של פניני: "גיא בחור מאוד תחרותי"
אכזבה בהפועל תל אביב: "כישרון לא מנצח לך משחקים"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
טל דן מרחף/ברני ארדוב

נס ציונה יצאה לפנות בוקר למוסקבה ומשם המשיכה בטיסת המשך לסראטוב, ותערוך אימון מסכם לפני ההתמודדות מול הרוסים. בקבוצה היו מאוכזבים מההפסד לגלבוע/גליל, הפסד שהגיע לאחר שורה של הצלחות, ומקווים שהמכה שספגו תוריד אותם אל הקרקע. מי שיחזור לסגל הוא ג'ראלד לי שלא נרשם להתמודדות בגן נר, ובנס ציונה יודעים שהם יצטרכו את לי בכושר טוב כדי להפתיע את סראטוב בחוץ. גם גארי בראון יצטרך להרים את הרמה שלו, לאחר שאכזב מאוד ביום ראשון.

סראטוב הרוסית התגלגלה ליורופקאפ אחרי הפסד מאכזב בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות מול פריבורג השוויצרית. הקבוצה של סרגיי מוקין מושתתת ברובה על שחקנים אמריקאים כשהשמות הבולטים הם הרכז טרה גולדן, הפורוורדים פרין ביופורד וטרה מקלין, הקלע מקנזי מור והסנטר דיוויד קראביש. במשחקה היחיד בליגת ה-VTB הפסידה סראטוב 76:63 לקאזאן בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully