וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחולון לא מתרגשים מהכעס של פניני: "גיא בחור מאוד תחרותי"

15.10.2018 / 8:27

בקבוצה לא לקחו ללב את העצבים של הפורוורד שזעם על דקות המשחק שלו: "דן מכיר אותו. בכל פעם מישהו אחר משחק פחות". שביעות רצון מעמית שמחון: "אין מישהו שרצה יותר ממני להיכנס לעניינים"

דן שמיר מאמן הפועל חולון עם עוזרו מודי מאור. לירון מולדובן
"דן יודע איך להסתדר עם פניני". שמיר/לירון מולדובן

הפועל חולון רשמה אמש (ראשון) ניצחון גדול כשהביסה את מכבי אשדוד בחוץ 71:94. הקבוצה של דן שמיר הציגה כדורסל הגנתי מצוין ושטפה את הפרקט בדרך ליתרון משמעותי עוד במחצית הראשונה שלא עמד בסכנה גם במחצית השנייה.

מוקד העניין בסיום המשחק היה הפורוורד גיא פניני. לאחר ששמיר הוציא אותו בתחילת הרבע הרביעי, כשפניני משלים רק 12 דקות, צעק הפורוורד על הספסל: "אני לא אשחק פה 10 דקות". לאחר מכן קם מהספסל והתרחק ממנו, והתיישב בקצהו כשהקפטן שלומי הרוש ניגש להרגיעו. בסיום ניגשו אנשי הקבוצה על מנת לשוחח עם פניני.

"מהצד זה נראה חריג, אבל גיא בחור תחרותי מאוד ככה שהכל בסדר. דן מכיר אותו ויודע איך להסתדר עם דברים כאלה", ניסו להסביר בקבוצה במהלך הלילה, "לא נעשה מזה עניין גדול. יש לנו סגל עמוק ורוטציה ארוכה ובכל פעם מישהו אחר משחק קצת פחות, ככה שצריך לדעת לקבל את זה. שנה שעברה שלומי הרוש לא שיחק הרבה, שמחון לא שיחק ברביעי כמעט. צריך להסתכל על התמונה הכללית".

גיא פניני שחקן הפועל חולון מול תום מעיין שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
תקרית חריגה? תלוי את מי שואלים. גיא פניני אמש/לירון מולדובן

לפני המשחק השיחה סביב חולון הייתה היכולת של עמית שמחון שבמחזור הפתיחה לא היה טוב, ונגד פריבורג לא שיחק במחצית שנייה. אמש שמיר קיבל משמחון 12 נקודות ב-29 דקות. "לא הרגשתי שהתעקשתי על שמחון", אמר המאמן בסיום, "אני מאוד אוהב אותו וחושב שהוא שחקן מעולה, הבאנו אותו וזה היה מהלך גדול ומשמעותי שלנו, כשקורה שבמשחק אחד נגד פרייבורג הוא לא משחק הרבה אז מיד זה סיפור גדול, אבל זה לא כזה סיפור. לא הרגשתי שאני מתעקש כדי שהוא ישחק. שיחקנו בהרכבים שאנחנו רוצים לשחק בהם, שמח שהוא היה הרבה דקות על הפרקט ועשה דברים טובים".

שמחון עצמו היה מאושר בסיום: "כל פעם זה מרגש להתחיל, במיוחד בקבוצה חדשה. אין מישהו שרצה יותר ממני להתחבר ולהכנס לעניינים. זה לא קרה במשחק הראשון והשני, שמח שזה קרה עכשיו. יש עוד עונה ארוכה לפנינו, שתי מסגרות, יהיה בסדר". הפורוורד דיבר לקראת משחק החוץ הקשה באירופה ביום רביעי בוונציה ועל המפתח הגדול של הסגולים: "יש לנו קבוצה טובה, משחק חוץ בונציה זה מאוד קשה, נטפל בגוף שלנו, נגיע הכי מוכנים שיש וניתן הכל. עצרנו את אשדוד על 71 נקודות, זה היה המפתח. עשינו הרבה טעויות בהתקפה ואיבדנו הרבה כדורים, אבל בלי שום קשר לזה, ההגנה היא המפתח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully